🐶 Розпочато авторський конкурс "Псисті теревені" 🐶
Всі блоги

Не можу читати книжки(((

Діана Вінтер
16.06.2024
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Так, помітила за собою, що не можу читати книжки, оформлення яких мені не подобається. Як паперові, так і електронні.

    На Аркуші часто зустрічаю, що автори чи то лінуються, чи то просто в них щось не виходить і, як мінімум, вони ставлять - де повинно бути —. Та рукописні лапки "..." Це взагалі біль. Я дуже візуальна людина і такі тексти сприймати важко.

    Але я прийшла не просто пожалітися, а я порекомендувати ознайомитися з дописом, який колись писала, може комусь буде корисно: https://drukarnia.com.ua/articles/yak-zrobiti-z-ceglini-cukerochku-jQxYs

    47

    Коментарі

    Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
    Анна Дейна
    17.06.2024 00:31
    Трохи на цю ж тему, я колись публікувала тут блогом поради з коректури текста у ворд від письменника Тимура Литовченко. Переклала і опублікувала з дозволу автора: https://arkush.net/blogs/142
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ем Скитаній
    16.06.2024 22:05
    вчасні поради...особливо для мене - це оці <<лапки>> стали відкриттям...дякую...ну, і про дефіс, звичайно...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анастасія Вовк
    16.06.2024 20:43
    Я теж люблю грамотне оформлення. Але, як не дивно, вимоги подекуди можуть розрізнятись. На Літавицю треба відсилати з коротким тире, а не довгим. До речі, на аркуші довгі тире виглядають трохи коротшими ніж, наприклад, у ворді чи мені так здається?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 21:09
    Ого, не знала такого про Літавицю і це справді дивно. Цікаво, чим це обґрунтовано. І справді, тире тут трохи коротші. Тому дефіси взагалі губляться.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    16.06.2024 20:11
    У мене тут здебільшого тексти причесані, але знайшла один, який треба довести до ладу) я з вами погоджуюся, коли оформлено файно, то читається приємніше)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 20:20
    Так, сприйняття тексту залежить не лише від стилю автора, тут багато нюансів. Дякую за підтримку ❤️
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Марко Томенчук
    16.06.2024 20:10
    Дякую! Візьму до уваги. Все приходить з часом та досвідом. Головне мати бажання рости!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 20:19
    Саме так. Я вважаю, якщо ми (автори) претендуємо на щось серйозне, маємо ставитися серйозно навіть до таких деталей.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Іва Білка
    16.06.2024 18:43
    Кому що болить. Мене бісить відсутність сюжету, не логічність дій героїв, романтизація самогубств і різних психологічних відхилень...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 19:10
    Так мова ж не про те, про що пишуть і як. А так я з вами погоджуюся. Хоча не скажу, що це мене прям бісить. Мені просто не цікаво таке читати.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Іва Білка
    18.06.2024 15:07
    До речі, щодо лапок: в новому правописі немає обмежень щодо використання різних видів лапок. Єдине правило щодо саме ялинок має рекомендований характер і звучить так: Якщо в цитованому тексті або в прямій мові, узятих у лапки, є інші цитування, а також власні назви, іронічні вислови та інші слова або вислови, що мають уживатися в лапках, доцільно використовувати лапки різної форми — зовнішні і внутрішні. У функції перших рекомендовано вживати кутові лапки, або «лапки-ялинки» («…»), у функції внутрішніх — «лапки-лапки» (“…” та ін.):
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Бася Каллиган
    16.06.2024 18:27
    Коментар видалено автором
    Бася Каллиган
    16.06.2024 18:21
    Та яка рiзниця якi там лапки? Мене курвить коли в текстах на кiнцi речення йде пробiл, потiм крапка, а потiм одразу за крапкою починаэться нове речення! I коли це не одинарна одрукiвка, а системно! Ось де бiль i страждання!)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 19:07
    Неправильні лапки, дефіси замість тире, пробілі перед крапкою — це все вважається помилками
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ілянка
    17.06.2024 10:05
    Теж не бачу нічого поганого в "таких" лапках. А 《отакі》 мені здаються надто дивними... Це з тих, які мені пропонує телефон. Таке у мене в коментарях. А в текстах у мене ті лапки, які пропонує ворд ("ялинки"), бо набираю тексти на ноуті. Але про тире і дефіси згодна💯
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    17.06.2024 12:34
    Лапки ялинки люди придумали для художніх текстів. А рукописні — для офіційної документації більше. Я від цього відштовхуюся
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 19:07
    Я візуальна людина, на слух погано сприймаю. На щастя, більшість авторів, твори яких я читала та захоплювалася ними, дотримуються норм оформлення тексту й ставляться до цього відповідально
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 17:50
    От коли моїм твором зацікавиться видавництво, яке заплатить гонорар, ось тоді я буду дуже зацікавлена й замотивована сісти і виправити всі оті тире. Але поки цього немає, і публікації тільки мережеві, то як ворд мені знаки видруковує, так я й пишу. Нема більше на які дрібниці витрачати дорогоцінний час, коли й на життя заробити треба, і пописати хочеться, і є ще купа інших справ.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    16.06.2024 17:57
    Якщо ви надсилаєте текст без належного оформлення, видавництво його закриє через кілька абзаців.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 19:05
    не обов'язково треба працювати у видавництві, щоб знати про норми оформлення, яких вони просять дотримуватися. Там і розмір шрифта, і міжрядковий інтервал, і ще багато чого, що робить текст читабельним, а не цеглиною, в якій ні за що зачепитися увазі. І ні, мова тут не про сюжет. Догоджати редактору чи ні — ваша справа. Але знати хоч ази правил — варто. Бо дефіс вважається помилкою, коли пишеться замість тире.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 20:06
    Ну звісно. :) Просто колись давно, коли я ще у все це гралася, я (з власного досвіду) дійшла висновку, що в видавництвах все дуже-дуже суб'єктивно і залежить виключно від особистих тарганів головного редактора - але при цьому все далеко не так стереотипно, як спершу видається ззовні. Просто у відповіді пані Катерини так і відчувається саме оця стереотипність.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    16.06.2024 20:00
    Не працюю, але на сайті можна прочитати вимоги. Це називається повага до людини, яка буде це читати, а потім ще виправляти.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 20:17
    От не знаю, може, зараз дійсно на будь-якому. Проте в ті часи, коли я розсилала рукописи, із десятків сайтів видавництв такі конкретні вимоги були прописані буквально на кількох одиницях із них. Я про цю норму довідалась зовсім не відразу на початку своєї типу кар'єри; тут он нижче людина теж пише, що тільки недавно довідалась. Якби воно насправді було таке важливе й принципове, то попередження про нього стояло б першим пунктом вимог, десь перед необхідною кількістю знаків та мовою твору. Про всяк випадок скопіюю ще й сюди свої думки з цього приводу, бо відповідь призначалася вам, а потрапила до автора блогу: Просто колись давно, коли я ще у все це гралася, я (з власного досвіду) дійшла висновку, що в видавництвах все дуже-дуже суб'єктивно і залежить виключно від особистих тарганів головного редактора - але при цьому все далеко не так стереотипно, як спершу видається ззовні. Ну і також особисто додам, що у вас, і уже не в одній відповіді, відчувається саме стереотипність погляду на стан речей.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    16.06.2024 20:35
    Цікаво ви приписали мені стереотипи з того, що я написала думку щодо вимог. Смішно. Хай щастить з друком)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 20:38
    Ну ваша думка звучить стереотипно, це відчувається - ну що я з цим можу вдіяти? А побажань, дякую, не треба, бо наразі я ніде друкуватись не планую.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    16.06.2024 20:41
    Є поняття «вимоги» та стереотип тут ні до чого. А вдіяти можна ось що — не навішувати ярлики та не переходити на особистості :) жити стане простіше.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 20:47
    Добре, стосовно стереотипу ми одне одного не зрозуміємо. Стосовно ярликів уже я не зрозуміла. Де саме був ярлик? Стосовно переходу на особистості - а де я щось казала про вашу особистість? Я двічі сказала про те, що відчуваю стереотипність: перший раз, що у вашій відповіді на мій коментар, другий, що у вашій думці. Де щось про вас особисто? То не я перейшла на особистості. То ви мої слова про моє відчуття, викликане вашими дописами, сприйняли як щось особисте. І зараз сприймете ще раз, до речі. І жити стане простіше також, якщо не сприймати всі мовлені до вас слова на особистий рахунок. :)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    16.06.2024 20:50
    Ну добре, як вимагають правила хорошого тону... :)) Вибачте, будь ласка, нікого не хотіла образити, не мала на увазі нічого поганого... і так далі. ))) Я справді часом забуваю, що не всі в мережі такі товстошкірі, як я сама. :)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Фещак
    16.06.2024 17:43
    О, читав той допис, на щастя використовую довге тире та наче ті лапки😅 Інших лапок просто не знаю😆 Для мене візуальне оформлення геть не відіграє ролі, але іноді спеціально звертаю увагу, особливо, коли вичитую чійсь текст. Сам не так давно дізнався про ті тирешки, тому старі твори ще не проредагував. Сподіваюсь, колись дійдуть руки😰 Щодо відступів, не знаю, бо з тим реально поганенько, здається, на Аркуші автоматично воно все підрівнює чи я помиляюсь?😔
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Богдана Санкевич
    16.06.2024 16:23
    Розумію тебе. Хоча мене більше дратує сам вигляд тексту - відступи між абзацами, які займають половину сторінки. Це як ями, об які чіпляється погляд, і гальмується ритм читання. Або текст взагалі без абзаців, суцільне полотно. Чи вирівняний не по ширині, а по лівому краю текст. Це просто кров з очей.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Андрій Химерний
    16.06.2024 15:55
    Цікаво від цього це залежить, я не помічаю всіх цих речей, навіть якщо намагаюсь)) І якщо з тире я ще якось можу собі розуміти, то що не так з лапками-то?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 16:40
    Можливо, це моя профдеформація, я все ж маю червоний диплом секретарки, мене вчити азам оформлення тексту, особливо в ворд. Тепер я інакше не можу. Коли виступаю десь бетою, в першу чергу звертаю увагу на оформлення, бо якщо воно буде кривеньким, я не зможу зосередитися на самій історії. А ще так, є певні норми. "__" такі лапки використовують в офіційній документації та коли пишуть від руки, алк якщо потрібні подвійні лапки, то використовують за таким принципом: «Блабла бла "БлаБла"».
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Андрій Химерний
    16.06.2024 17:09
    Мабуть, в мене своя деформація тоді. Ще з шкільних уроків фізики ненавиджу надмірну увагу до оформлення, а також бюрократію і офіційні документи. Багато разів це мені виливалось в неприємності, але все одно всюди бачу сенс, а оформлення мозок ігнорує навіть неусвідомлено)) тобто, мені треба спеціально зосередитись, щоб зрозуміти що у тексті є шрифт в принципі)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 17:42
    Ого, нічого собі. Хоча може то й +, так простіше читати та й писати, не доводиться заморочуватися, що і як оформлено
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Андрій Химерний
    16.06.2024 19:02
    у всього є плюси і мінуси, але дійсно для мене суб'єктивно оформлення не існує. Тому і трохи дивно читати такі блоги про то, що воно важливе для всіх без виключення))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Діана Вінтер
    16.06.2024 19:11
    Бо дефіс замість тире — вважається помилкою. Ми ж всі хочемо грамотно писати? Якщо так, варто виправляти. Якщо ні — та най буде. Пишіть в своє задоволення.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Увага!
    Сайт працює у режимі альфа-тесту. Про помилки пишіть Аркушу або на support@arkush.net!
    Новини
    🐶 Розпочато авторський конкурс "Псисті теревені" 🐶
    02.07.2024

    Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Мабуть небагато людей можуть залишитися байдужими до дружнього виляння хвостом та вірного погляду тих, хто завжди готовий прийти на допомогу. Якщо вже здогадуєтесь про кого мова, то пропонуємо долучитися до нового авторського конкурсу "Псисті теревені" 🐶

    ... Детальніше
    Блоги
    Пательня. Випуск 12stas
    21.07.2024
    Привіт, друзі. Ну, що, спробуємо відновити нашу Пательню? Текст для розгляду подав новий автор. Його ... Детальніше
    Експеримент "Гра: чи вмієте Ви в критику?" завершено.Сергій Василюк
    21.07.2024
    Вітаю, друзі, Я провів експеримент під назвою "Гра: чи вмієте Ви в критику?" головною метою якого бу ... Детальніше
    Писати "в стіл" чи "на публіку"?Крапка
    19.07.2024
    Без вступного слова. Суто мої спостереження. За те аби писати на публіку: Читаючи критику ти росте ... Детальніше
    ВзаємовідпискиMia
    21.07.2024
    Друзі, якщо ви вирішили мене відписати, то повідомте мені про це, будь ласка, щоб я теж могла вас ві ... Детальніше
    Допомога песикам & КоMia
    21.07.2024
    На честь конкурсу Псисті теревені пропоную допомогти притулку, у них там песики, котики і навіть кі ... Детальніше
    Дмитро Кешеля "Родаки"Книголюб
    21.07.2024
    Дмитро Кешеля "Родаки" Як же мені сподобалась ця книга. Автор так майстерно описує своїх героїв, що ... Детальніше
    На Аркуші вже:
    11846читачів
    145308коментарів
    Щиро вдячні всім, хто підтримав нас переказами на рахунок!
    А також всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
    Наші патрони
    Всі кошти підуть на розробку та розвиток Аркуша! А підтримати нас можна тут: