🖊 Розпочався конкурс прози та поезії VivArt! 🖊
Всі блоги

Конкурсна критика: як її пережити й отримати задоволення

Лана Філлі
24.12.2021
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Вітаю всіх аркушиків!
    Щось давно ми не міркували на різні загальні теми, вам не здається?
    Щойно завершилася «Зоряна Фортеця», у фінал якої дивом потрапив і мій текст, тривають і будуть ще конкурси – й захотілося поділитися певними міркуваннями з приводу неуникного.
    Колись подібні поради допомогли мені виробити імунітет, можливо, дещо допоможе і вам менше нервувати й отримувати більше позитивних емоцій від конкурсних перегонів. Бо інколи боляче бачити, як авторам дошкуляють некоректні зауваження. От саме тому й пишу ці багатолітер, а не тому, що раптом ні сіло ні впало вважаю себе досвідченою авторкою.
    Найперше, з чого варто почати ще до отримання критики – з налаштування. Ваш текст, як би ви над ним не корпіли, ніколи, чуєте, ніколи! не буде ідеальним. Ну просто тому що ідеального у нашім світі нема. З цим треба одразу змиритися: критика буде. Коли виставляєте своє любе дитя, свій шедевр, своє все - його критикуватимуть. І це лише йтиме йому – і вам! на користь. Повірте – чим бурхливіші емоції розгортаються довкола вашого тексту, тим більше народу прийде прочитати, навіть якщо не прокоментує. Просто щоби самостійно визначитися, добре ви щось написали чи погане?
    Навіть якщо вони не прокоментують, ваша ідея вже прочитана багатьма людьми. Ви ж для цього писали? Ні? Хотіли перемоги й дифірамбів – це головне? Тоді для мене у вас погана новина – скоріше за все саме вам і понаписують найбільше неконструктиву, витріпають вам нерви й залишать із враженнями, що всі довкола злі й лише зговорилися образити вас, бо… Ну бо просто так!
    Тому краще взяти собі за опору, що ваша основна мета – поділитися своїми ідеями. Все інше – лише побічні ефекти.
    Щодо конструктивної критики – тут все зрозуміло. Носіть на віртуальних руках тих, хто аргументовано вам розписує, що, на їхню думку, у вашому творі є вдалим, а що – ні. Тут ключове – на їхню думку. Не все із критики варто негайно ж імплементувати до вашого тексту. Майже завжди варто, утім, серйозно задуматися над моментами, про які вказує кілька коментаторів. Що би ви не вкладали геніального у свій текст – це не зчитали, і коментарі під текстом не зарадять. Коли на вас працюватиме шарм вашого авторитету, тоді ви зможете натякати на те, що читачі просто неуважні чи ще не дочиталися до рівня, коли їм стануть зрозумілі усі ваші круті повороти. На конкурсах переважно працює більш-менш відточена техніка та суб’єктивні вподобання конкурсантів або журі.
    Якщо вас хвалять і хвалять, й подумки ви вже тримаєте головний приз конкурсу в руках – мушу розчарувати. Часом це нічого не означає, окрім того, що задоволення від вашого тексту люди таки отримали. А оцінки можуть бути доволі низькими. Але якщо ви не забули про головну вашу лінію – доносити свої думки – то власне так, свій головний приз ви вже отримали, можете відкоркувати шампанське чи заварити міцної кави, як автор ви вже переможець свого індивідуального забігу.
    Отепер про найслизькіший момент - так звану «смаківщину».
    Якщо майже не виявилося поціновувачів саме такого жанру чи стилю, як у вас, це засмучує. Але теж добре, коли вам про це напишуть, і доволі масово. Ви тепер приблизно уявляєте, на яку авдиторію пишете, якщо плануєте і далі працювати у цьому напрямку. Якщо ж це було щось експериментальне – ви збагнули, що конкурсним авдиторіями це не заходить.
    Тепер до найболіснішого для багатьох авторів, не загартованих горнилом конкурсних баталій. Як правильно проклясти коментатора, який вам написав, що ваш текст – повна лажа?))))

    1. Якщо до цього додаються хоча б якісь аргументи, варто піти попити водички, видихнути й перечитати ще раз. Пам’ятаємо про мету перебування на конкурсі. Можливо, саме цей коментатор лишив вам золоті ключики, якими ви зможете вдосконалити своє письмо?
    2. Так само варто піти попити водички й зрозуміти, що, можливо це та сама смаківщина, тому просто скористайтеся нагодою потренуватися приймати те, що завжди будуть люди, яким не зайде. Ну просто стиль у них такий, можливо, їх в дитинстві ображали, або це тролі. Простіть і відпустіть.
    3. Якщо коментар можна потрактувати як образливий і як ні, то трактуйте саме як необразливий. Пригадайте, що інтернет не передає емоції, тому ви могли неправильно зчитати думку коментатора. Своїм вольовим рішенням визначте, що людина щиро бажає вам добра – й відреагуйте вдячно або таким чином, щоби ваша відповідь звучала не як «я образилась\вся і в доміку», а «звісно ж, мій текст класний, ми зараз розберемося, що ви мали на увазі». Дуууже часто після цього зав'язується мила корисна бесіда.
    4. Що робити, якщо закиди малозрозумілі, однозначно образливі, і на це вказують й інші коментатори? На цьому моменті доволі часто зрізаються чутливі автори або початківці, або два в одному.
      Якими можуть бути причини таких коментів?
    • Часом трапляється, що мочать ймовірного конкурента. Сама такого не бачила чи не помічала, але усі твердять, що таке постійно. Якщо вам так простіше пережити неприємний комент, то уявіть собі, що це так і є. Подумки. Писати про це не варто (!), бо можна відлякати наступних коментаторів. Отож, так, вам просто заздрять, бо так не вміють))) Потіштеся, коротко відзначте, що ви прочитали, але не образилися, бо вище цього, та йдіть читати конструктивніші коментарі.
    • Або може людину хтось образив, і вона прийшла до вас передати цей «подарунок». Не беріть його. Випийте не лише водички, а й чогось міцнішого (чаю з тістечком або накладанцем із салом). І відреагуйте правильно.
      Для цього потренуймося.
      Заплющте очі, розслабтеся, уявіть себе на березі моря, де ви з коктейлем у руках лежачи на шезлонгу святкуєте перемогу в конкурсі свого шедевру. Приходжу я і пишу: ваше оповідання – повний відстій!
      Що робите ви? Вихлюпнувши мені в обличчя коктейль, кричите – сама ти відстій!
      Wrong.
      Ви – класний письменник/письменниця. Або вже, або вже зовсім скоро. Вам не личить вестися на таке. Ну ж бо, більше самоповаги!
      Спокійно (не вдавано, а саме з відчуттям того, що ви тут, на цій тусовці, бо пишете гарні тексти), відповідаєте щось типу: прошу вас детальніше пояснити свою думку. Якщо аргументи з цього коментатора не вдається вибити, то завершуєте розмову чимось у стилі: дякую, що пишете й збільшуєте рейтинг прочитання мого оповідання, але в такому тоні я з вами обговорювати своє оповідання не збираюся. Якщо опонент відверто хамить, зверніться до адміністраторів.
      Чесно – коли ви переходите на той самий тон, що й обзивач, це відлякує інших читачів, тому, як би не хотілося ушпигнути у відповідь – воно того не варте. Всі ми люди, митці вразливі натури, але ви тут не за тим. Бесіду можна продовжувати лише тоді, коли вас справді це не торкає, і ви з гумором, не зі злою сатирою, на це реагуєте. Тоді лічильник коментарів, де ви гідно тримаєтеся, грає вам на руку.
      Часом доводиться бачити, як на невинну заувагу автор реагує перебільшено емоційно. Не факт, що підсвідомо (а літературні конкурси – суцільна суб’єктивщина) ті, хто оцінюватиме ваш текст, не додадуть таку поведінку до категорії мінусів, коли визначатимуться зі своїми вподобаннями.
      Не варто також і глухо відмовчуватися, як це роблять деякі автори, щоб не нервуватися під час конкурсу. Деякі деталі, що ви їх напишете у коментах, можуть допомогти зорієнтуватися вашим читачам. Не всі читають конкурсні тексти уважно, на жаль, деякі – по діагоналі. Отож, не треба пояснювати ваш текст у коментах, але дещо можна обґрунтувати.
      І ще два моменти, доволі дражливі. Але важливі.
      Отож, якщо вам закидають велику (саме велику, не кілька то тут, то там) кількість помилок, не пишіть виправдання. Що б це не було. Навіть якщо ви лише учора почали писати українською. Це дуже круто, і всі вас підтримають. Але не на конкурсі. От чесно. Потренуйтеся трохи – і вперед! Ліпше набратися впевненості та знань, ніж червоніти на кожній заувазі. Письменники працюють зі словом, тому елементарна грамотність має бути присутньою. Якщо ж з якихось причин уміння вигадувати та втілювати круті історії ви не можете поєднати з грамотністю – знайдіть собі напарника, хто хоча би трохи причісуватиме їх. Повірте – до помилок чіпляються не зануди такі, які самі писати не вміють. Просто тоді ваша історія не сприймається як слід, адже люди читають не по складах, а цілими словами, тоді як помилка змушує їх зупинятися на словах, а не на подіях, характерах чи ідеях. Навіть коми "не там" збивають з ритму уважного читання, бо вони вигадані не для того, щоб ускладнювати нам життя, а щоб маркувати ритм сприйняття історії.
      Ну і останнє, чисто моє мегасуб’єктивне. Навіть якщо ви на коліні за пів години до дедлайну написали історію, і цим викликані певні проблеми з текстом, не пишіть цього у виправданні.
      О так, у всіх нас є ця проблема. Мій текст на «Зоряну Фортецю» теж недопрацьований через дедлайн, я відчуваю, але – хто мені винен, правильно?
      Як авторка, я вас зрозумію, але як читачка (та й інші читачі) бачу таке: написала/в тут сяк-так, але простіть і проковтніть, бо це не у мене проблеми з тайм-менеджментом, це клятий дедлайн/робота/обставини і т.ін. Читачі можуть вас уперше бачити, їх не хвилює злий фатум нашого життя, їм би зі своїм упоратися. У них, може, борщ вистигає чи діти плачуть, а вони змушені продиратися через наші з вами проколи.
      Краще відбутися чимось типу: працюватиму над цим. Адже ви точно знаєте, де не встигли і чому. А у підсумках по завершенні уже напишете свої причини.
      Бажаю вам отримувати від конкурсів лише задоволення! Успіхів і перемог: особистих та загальних!
      П.С. Хто дотягнув до кінця блогу, напишіть свої міркування. Навіть «фігню ти тут написала!» можна)))
      ППС. За покликанням – моя оповідка-роздум на тему, що би було, якби ми оцінювали власні тексти, не знаючи про це. Хто ще не читав – ми з Іоанною Панібудьласка зрадіємо вашій увазі. "Конкурс"
      На картинці - приклад того, як на одному з конкурсів доволі агресивна реакція автора надихнула креативну коментаторку :)
    127

    Коментарі

    Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
    Катерина Скрипка
    04.03.2023 15:22
    Ось вона хвилинка слави) Хто теж хоче, перейдіть на особистості разів зо п‘ять, і про вас напишу😁🫶
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    04.03.2023 16:12
    А інакше ніяк? Бо на особистості стосовно вас точно переходити не хочеться, а от віршик з підколами хотілося би) Але я розумію: нема сильних емоцій, нема Музи)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Скрипка
    04.03.2023 16:59
    Ех, покинула мене Муза ще рік тому. Надто сильні емоції теж її відлякують, як виявилося... Та якщо повернеться, обов'яково напишу🤗
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Василь Абибач
    04.03.2023 16:19
    А якщо сподобається, а я брудний, спітнілий? Ні, задоволення звик отримувати чистим😊, бо хтозна, чим все закінчиться😉
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Василь Абибач
    04.03.2023 16:59
    Хотів ще раніше сказати, але все забував: десь вичитав, що головною вадою Стрільців є те, що вони завжди хочуть бути правими (тому дискусії з вами безкінечні) 🤯 І так - я теж Стрілець😉
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Василь Абибач
    04.03.2023 16:37
    Коментар видалено автором
    Оксана Ковальчук
    01.03.2023 15:20
    Дочитала до кінця, тому корюся заклику) Якщо стисло - коментар не про автора, а про текс, якщо там йдеться про автора (косий-кривий), то це вже не коментар. Не з усім ватро погоджуватись, бо не існує такого правила "коментатор завжди правий", чужа думка і чуже бачення - це привід глянути під іншим кутом на текст, якщо після цього ви не погоджуєтесь із зауваженням - маєте право. Адвокатування власної позиції - інколи це зайве, хіба як коментатор сам цікавиться якимось моментом. Бо суперечка з коментатором не переконає його у вашій правоті, він спирається на власне враження, воно важливіше за аргументи автора. Про "мочіння конкурента" - вважаю це конкурсним фольклором) Смаківщина - ну треба зрозуміти, що ви не для всіх і всі не для вас) у кожного автора є своя ЦА, яка його читає, любить, розуміє. А є ті, хто не читає, не любить і не розуміє) це не робить автора поганим.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    04.03.2023 15:13
    Так, згодна щодо адвокатування власного тексту з точки зору коментаторів Але часом таке адвокатування дозволяє недосвідченому авторові краще збагнути свій текст, його недоліки та можливості вдосконалення. Досвідченому, може, теж, але не була там, не можу сказати :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Оксана Ковальчук
    04.03.2023 18:40
    Я тут веду про ситуацію, де автор виступає адвокатом, а коментатор - прокурором) знаєте, бувають такі коментарі з прихованим пасивно-агресивним тоном, на них часто і реагують автори, бо вони викликають бажання захищатися. Зовсім не заперечую діалог автора і коментатора, де вони обговорюють текст, якісь моменти, де зійшлися чи не зійшлися їхні погляди. Такі бесіди дозволяють глянути на текст під іншим кутом. Однак, в розрізі теми саме про критичні висловлювання, я подібну взаємодію не зачіпала)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    04.03.2023 18:56
    Трохи так. Але ще збирати й збирати. Тому й щоконкурсу підіймаю цей блог, для власного переосмислення й для колективних міркувань :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Валерія Малахова
    28.02.2023 08:09
    Правильно ви усе написали ))) Особисто я, як людина товстошкіра, критику сприймаю спокійно, але знаю людей, які просто не можуть витримати будь-яких зауважень (при тому, що пишуть взагалі-то дуже гарно), тож я просто перестала критикувати без попереднього авторського запиту, і залишаю коментарі тільки на ті тексти, яким за шкалою "Аркуша" поставила три та вище, і в цих коментарях коротенько кажу про те, що сподобалося, а про те, що не сподобалося, не кажу взагалі )) Хіба інколи вказую на хибодрук чи відверту помилку, просто щоб автор подивився після конкурсу. По собі знаю, що таке "замилене око": нещодавно відкрила твір, який вичитували із співавторкою разом десь три рази - знайшла чотири хибодруки (( Тож можна сказати, що на конкурси я ходжу ще й за безкоштовним вичитуванням тексту )) Он мені вже показали одну безсумнівну помилку в одній мініатюрі і два сумнівних моменти в іншій, над якими буду думати. Це ж добре! Тож гаряче погоджуюся із думкою про те, що якщо хтось каже про помилки - потрібно спитати, де коментатор ці помилки бачить. В будь-якому разі, до вашого особистого режиму редактури ця людина не пролізе аж ніяк, тож якщо ви не погоджуєтеся із зауваженнями, то ніхто, окрім вас, зайвих виправлень до тексту не внесе. Вирішувати, чи щось виправляти, все одно буде автор і тільки він. І ще критикам в будь-якому разі варто спочатку розповісти, що, на їхню думку, в тексті є гарного. Бо я бачила неодноразово, що такі коментарі надихають авторів і теж вчать їх - принаймні, вчать тому, що вони взагалі щось вміють робити гарно. Люди творчі настільки невпевнені у собі, що це інколи мене лякає.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    28.02.2023 10:09
    Дякую за ваш відгук і доповнення. Так, я розумію тих авторів, які бояться найменшого натяку на недосконалість свого тексту. Тому й наголошую на важливості внутрішніх налаштувань. Ну правда, краще не подаватися на конкурси, а просто публікувати свої тексти на сторінці, можливо навіть чесно зазначивши там в описі, що критики не хочеться. Це насправді нормально, кожен має право окреслювати свої кордони. Але якщо є потреба й бажання вдосконалення свого письма й активної участі в літтусовці, треба таки вчитися екологічно (для себе в першу чергу) реагувати на зауваги. Можливо, сприймати це як комп'ютерну гру, де так, сумно, коли програєш, але це аж ніяк не впливає на твою особистість чи вартісність. Якщо чесно, я теж чіпляюся більше до текстів, які мені загалом до вподоби. Бо думаю, що якщо автор мене вразив, то ми з ним приблизно на одній хвилі, й більше шансів на те, що моя критика буде для нього не каменем у город, а камінцем для підвищення надійності його міцного тексту. Не знаю, наскільки це правильно, але поки так.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    27.02.2023 22:45
    Між іншим, у Зоряної Фортеці якісь проблеми із сайтом, атаки, тому вони поки конкурсів не проводять:(
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Зорян Костюк (Костянтин Зотов)
    27.02.2023 23:30
    ні вони обіцяли що конкурси проводитимуть лише після Перемоги . Можливо влітку проведуть конкурс мініатюр
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    28.02.2023 07:42
    Так, справді. Сайт ожив. Але зазначено, що конкурс "Можливість зупинки" буде проведено після Перемоги.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Зорян Костюк (Костянтин Зотов)
    27.02.2023 22:16
    на "Міфи серед нас" я був шокований скільки позитиву під моїми мініатюрами які я ледь видавлював з себе пишучи у поспіху та на колінці
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • ГаляВуд
    27.02.2023 21:30
    Та де ще можна почитати під одним і тим самим твором "чудесно, влучно, круто" і "якесь безталантіще / шем такого не читав гіменця"? :))) Тільки конкурси, тільки адреналін! :)))))))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    27.02.2023 21:55
    КК - конструктивна критика) Ну але - тому й написала, що варто одразу бути готовими, щоб в процесі не отримувати нервових зривів. Або поберегти себе й не йти на них.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • ГаляВуд
    27.02.2023 22:17
    Нє, я вже загартована. Навіть на таку (не КК) не реагую :) Але цікаво поспостерігати за коментувальниками, коли одним все зрозуміло, а іншим - ні. Але я така сама буваю іноді ;)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • ГаляВуд
    27.02.2023 22:39
    А ще цікавіше, коли після конкурсу виявляєш, що в тебе поменшало підписників (було таке після хай-теку). Це при тому, що тоді всі оцінила і відкоментила, а як виникають додаткові питання, завжди є функція "приватне повідомлення", але нащо - легше включити обіжаку. Отакі пироги :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • ГаляВуд
    27.02.2023 22:45
    Ну, тут, на міфах якраз попався мені твір для оцінювання, точніше 2 твори, де авторки явно не готові до будь-якої критики. Так і писали (не мені одній): "можна було другої частини відгуку не писати". Тобто, там, де позитив, хай буде, а де пишуть про те, що не сподобалось - нам нє нада. Тоді справді питання: а для чого було йти на конкурс?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Хельга Мартин
    27.02.2023 20:55
    О, було важко прийняти перший відносно негативний коментар. Але думаю, якщо є позитивні, значить не все так погано. І це мене заспокоїло
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    27.02.2023 21:41
    Ну так, в ідеалі добре, коли є різні :) Але як в результаті відповіли на відносно негативний, якщо загалом?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Хельга Мартин
    27.02.2023 22:14
    Ну він був в дусі "багато помилок". Спочатку я відклала той відгук, а потім уточнила, що саме є помилкою і мені навели декілька моментів.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    27.02.2023 22:41
    Так, це гарна ідея - відкласти відповідь на коментар, який засмучує чи гнівить. Але ненадовго) Бо інші коментатори, завваживши, що автор мовчить, не хочуть лишати свої відгуки, буває
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    09.02.2023 09:29
    Ще хочу додати, що самосудні конкурси найкращі. Бо навідміну від конкурсів із суддями, ти отримуєш багато прочитань, переглядів, вподобайок, а ще гори конструктиву й вражень!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    08.02.2023 09:24
    Блог знову актуальний. Бо не всі учасники правильно зрозуміли самосудний формат конкурсу. Тут ваші коментатори це і є ваші судді.🙂
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    08.02.2023 09:30
    Так. Тому й повертаюся до нього укотре, бо подібні міркування, читані мною, допомагають і мені рівно дихати до коментарів різного штибу до свого тексту та розважатися на конкурсі замість нервуватися та ображатися.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    08.02.2023 09:32
    Хочеться, щоб усім було приємно та корисно. Бо ми ж не вороги одне одному й лише дуже умовні суперники, справа у нас одна :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    23.09.2022 21:44
    Потім зазвичай нецікаво. Якщо пан, то тішишся цьому, якщо пропав, то сумуєш, не до нерозумних критиків
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Тамара Рудик
    24.09.2022 00:40
    Кожен комент з критикою можна зарахувати до неконструктиву, бо ж для автора його оповідання завжди ідеальне.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Євген Сонях
    05.01.2022 18:25
    Розгорнуто та актуально - плюсую!) Згоден, що з деякими відгуками авторові буває нелегко, та коли конкурс узагалі без фідбеку: написав - відіслав - програв і хтось там чомусь виграв на думку хз-кого) - то це ще гірше, на мою думку) Тож я за коментарі учасників, фільтрувати негатив - з часом навчишся. А от порад чи підказок щодо виявлених помилок сам собі не даси) Тут треба читач, або автор-читач)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    05.01.2022 20:27
    Дякую! Цілком погоджуюся, без реакції взагалі сумно. Хай краще погані відгуки, аніж невідомість. Причому це не теоретична писанина - після одного конкурсу зі здебільшого негативними відгуками (але всі конструктивні або хоча б якимось обґрунтуванням) стало зрозуміліше, де провисання відбувається. Було трохи нелегко тримати удар, але під кінець навіть цікавіше, аніж з відгуками "клас", зайшло та інше, бо власна писанина відкривалася різними сторонами й змушувала навіть мене думати над тим, що я закладала у текст. В результаті вийшла навіть така розвага, коли я змирилася з думкою, що у тексті накосячено :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олена Белінська/Бабка Лєнка
    29.12.2021 18:34
    літературні конкурси для мене новий досвід. я не подаюся. а в журналістиці було таке, що очі вилазили, кого визнають переможцем. а для журналістів з районів ігнор майже завжди... тому я зробила висновок - хто хоче, хай читає. хто не хоче - не примушу. а конкурси для мене необов'язкові
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    30.12.2021 07:36
    Ну подаватися не обов'язково на конкурси, дійсно :) А конкурси журналістські хто організував? Спілка?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    12.01.2022 09:05
    Від літературних самосудних конкурсів буває ще одна користь часом: нові цікаві знайомства.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ліза Маслова
    29.12.2021 17:18
    Чудовий допис! Сама я люблю конкурси, і не розраховую на перемогу там. Для мене конкурс — це можливість показати свої ідеї новій аудиторії, можливість подискутувати у коментарях, якщо такі є (виправдовуватись не люблю, а от обговорити чому і як я так написала — корисно, дозволяє в майбутньому точніше описувати, якщо в цьому творі щось було неясно). Ще круто коли обговорюється сама ідея, це означає що зайшло, що має відгук у чиїйсь голові — і це куди цінніше за будь-яку перемогу, а тому якщо є реакція, то хай навіть я остання буду. (хоча сумно від того що низькі оцінки це все одно бува, ну а як інакше, я ж не робот). Критику я більше полюбляю від людей, які особисто для мене є авторитетом, в моменти, коли я її попрохала та у коректній формі, а тому до критики на конкурсах ставлюся прохолодно. Хоча й у коментарях буває добре критика) Куди складніше самій писати коментарі на конкурсах...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    29.12.2021 22:38
    Дякую! Погоджуюся - цікаво обговорити різні бачення теми, асоціації читачів, навіть якісь історії, які згадують вони зі свого життя, паралелі з іншими творами. І так - часом складно писати відгуки. Хоча розумієш, що здебільшого автори чекають на коментарі, але до одного оповідання одразу розумієш, що написати, а до іншого не знаєш, як підступитися. От до таких завела звичку брати паузу між прочитанням та написанням відгуку. Тоді легше сформувати фідбек.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Назар Скалюк (Марко Войт)
    26.12.2021 12:55
    Дякую за такий цікавий, розлогий і змістовний допис. Все Ви правильно розписали. Правда, особисто я після 35 років перестав надсилати твори на будь-які конкурси, бо маю своє упереджене ставлення до таких атракцій, але як сторонній спостерігач завжди з цікавістю споглядаю за тим, що відбувається на авансцені і в закуліссі. І ніколи не відраджую молодих авторів від спроб завоювати симпатії строгого й компетентного (завжди хочеться вірити в це) журі. А щодо критики, то просто хочу навести два афоризми, які багато що витлумачують. Антон Павлович Чехов казав, що "Коли критикуєш чуже, то відчуваєш себе генералом", а Семюел Джонсон дав слушну розраду для всіх невпевнених у ствоїй творчості авторів: "Від згубного впливу критиків не задихнувся ще жоден геній". Тому, попивши водички та перевівши подих, або далі робити те, що тобі подобається, і робити це щораз краще!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    26.12.2021 13:22
    Абсолютно погоджуюсь! Трохи погратися у конкурси треба, вчишся стриманіше ставитися до своїх текстів, відділяти їх від себе, не так болісно ставитися до критики. Критикуючи чуже як генерал, вчишся не припускатися таких помилок і собі. У будь-якому разі, навіть якщо жодних конкурсних успіхів не досягаєш, треба уміти взяти якнайбільше від цих перегонів, і корисного :) Ну і ваша правда - якщо якийсь критик відвадить когось від писання, значить, не так вже автору то і пече. Бо коли пече, критики використовуються за призначенням - взяти від них конструктив, якщо є, подякувати й викинути їх з голови, інакше гарна ідея не поміститься :) Впевнена, що цей блог читатимуть лише ті, хто не може не писати.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    26.12.2021 10:00
    Дякую! І вітаю :) Завжди думала, що краще промовчати на неприємний коментар, якщо він не має хоч би чогось корисного. А щодо уточнення деталей історії в коментарях. Чи не вказує це на те, що з тексту не все зрозуміло? Найбільше боюся саме таких відгуків
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    26.12.2021 10:25
    Дякую вам! Власне, якщо коментар не містить нічого, окрім образи, можна й промовчати. Залежить від самого автора. Мені комфортніше "закрити" своїм коментарем цю різкість. Але це не є обов'язковим. Писала це для тих, хто не хоче промовчати. Але ваш варіант теж гарний. Так краще, аніж вступати у безплідну неприємну суперечку.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    26.12.2021 10:30
    Щодо уточнення - солідарна з тим, що усе має зчитуватися з історії, без особливих пояснень. Хіба що це можуть бути питання про додатковий розвиток подій. Мені, скажімо, якщо подобається історія, я можу спитати про те, що було ДО, що буде ПІСЛЯ на думку автора :) Я то можу додумати завершення відкритого фіналу, але якщо є можливість спитати у творця, часом користуюся цією можливістю. Однак тут є інша проблема. Коли підряд читаються кілька конкурсних оповідань, часом деталі історії переплутуються у голові в читача, або він чи вона читає неуважно. Гадаю, тут треба дивитися й на інші коментарі. Якещо таких коментарів кілька, скоріше за все дещо не зчитали з тексту. Ну або якщо відгук містить багато інших аргументів, які вказують на те, що ваш текст уважно прочитаний, але дещо лишилося незрозумілим для читача. Є ще третій момент - та сама смаківщина) Хтось любить відтворювати історію за натяками, їм нецікаве розжовування кожного моменту. А хтось любить, коли автор малює пряму зрозумілу картину світу, і всілякі виверти ними не будуть сприйнятими. Отож, варто аналізувати усі коментарі й лише тоді робити висновки.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    26.12.2021 12:05
    Дякую! Про додумування передісторії та подальших подій - крута ідея! Впевнена, що в таких коментарях твориться натхнення :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    26.12.2021 12:18
    Так, якщо автор налаштований на таку постісторію, виходить цікава розминка і для нього, і для читачів. Загалом я люблю, коли до мого тексту доскіпуються: це означає, що його уважно читали хоча би механічно, якщо помітили такі деталі. Ну і часом свій текст починаєш ліпше розуміти: десь тішишся, що таки заклала цей сенс прозоро, просто втомлене око читача не помітило, десь бачиш, що ти собі знаєш, але інші не здогадаються, тому треба це чіткіше прокреслювати, десь усвідомлюєш, що у твого твору вимальовується такий неслабий підтекст :) Але як читачка, якщо зможу відчути, що автор не налаштований до такого діалогу, то "зливаюся": може, він і без моїх уточнень нервується достатньо?...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    26.12.2021 13:35
    Тепер я не буду нервуватися від таких коментарів, адже усвідомила їх велетенський потенціал. А якщо в тексті можливе редагування, то є шанс і саму оповідь трохи наблизити до ідеалу ;)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    26.12.2021 15:29
    Щиро тішуся, що ви взяли щось для себе з нашої розмови! Навіть якщо нема змоги редагувати під час, все одно після конкурсу текст хочеться так чи інакше поредагувати. Ну або писати інакше наступний текст із отриманим досвідом.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Іван Дурський
    25.12.2021 21:46
    Крутий допис, прийміть моє щире дякую! Як автор, виробив для себе два правила. Не ображатись, коли вказують на ляпи (а по тихому виправити їх). Не виправдовуватись і не пояснювати, якщо критика неконструктивна, або відвертий хейт (хоча це вже рідкісна рідкість). Це не мій читач, толку витрачати на нього зусилля. Всім не сподобатись та й не варто намагатись. P.s. І мої вітання з виходом у фінал!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.12.2021 23:24
    Дякую! Так, оцей настрій - менше емоцій - важливий. Інакше негатив множиться, дехто навіть писати припиняє після інцидентів на конкурсі.... Варто себе правильно налаштувати. Якщо коротко, то саме так, як ви написали.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    25.12.2021 11:41
    Ого які критики водяться на деяких конкурсах))) Було б цікаво, якби щоб оцінити твір, потрібно було обов'язково написати розгорнутий коментар і обґрунтувати оцінку.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.12.2021 12:07
    Ще й не такі водяться, це лише найпоширеніший тип) Щодо запропонованих вами вимог - то такі пропозиції організаторам часто роблять, та вони відповідають, що тоді неохочі коментувати просто списуватимуть в інших, трохи переставляючи слова. Ну як у школі :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    25.12.2021 14:23
    Тоді б знадобилася б яка-небудь програма, що перевіряла б автоматично коментарі на антиплагіат і оприлюднення коментарів мало б бути вже по закінченню конкурсу... І все одно могли б знайтися й такі учасники, що б вигадали, як і цю систему обійти)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.12.2021 16:02
    І у мене такі підозри) Тому не варто покладатися на конкурси як мірило най-най. Просто навчитися фільтрувати коментарі й брати з них конструктив, спілкуватися з однодумцями, набиратися досвіду від конкурсантів, які вміють більше.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.12.2021 12:08
    Добра воля наше все типу :) Тому й накатала цей блог, щоб конкурсанти були морально готовими до різних поворотів й не покладали занадто багато надій на конкурси, але навчилися брати з них корисне. А воно там є, і багато.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    24.12.2021 11:20
    Гарний блог. Вітаю з фіналом конкурсу! Якось так воно і є - більше пити водички й вдосконалюватися:)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Коцький
    24.12.2021 10:25
    Цікава тема. З конкурсами прози 1 раз було і таки так: експеременти там не заходять. А ще я поняв, що ніколи не встигаю в строк. У віршоконкокурсах думаю гірше, там як чесно, токсичніша срєда. Для початку людям, які критикують треба прочитати твір. Це теж інколи не роблять. Далі потрібно хоч трохи розбиратися в сторітелінгу, в нас з цим повна біда. Навіть Трубі вже дуже файно. Питання про атмосферу жанру, або їх змішування теж завжди відкрите. За художні засоби та ігри пост- і мета-модерну я мовчу, не всі то навіть гуглили колись. Не знаю, я особисто бачу користь від конкурсів, лише щоб тебе помітили. Всі твої задуми залишуться непомітними. На розбір тексту в 20 к треба кілька годин по факту, а ніхто цього не зробить. Дійшло до того, що окремо писатиму вступ для твору, бо ідей багато, все хитросплетено, утічуть поки почнуть щось розуміти. На їдкі коменти можу і відповісти, і сам тролив тролів, але здебільшого згадую 2 речі: 1. Споря з ідіотом, стаєш як він. М. Твен 2. По рівню комента часто видно низький рівень або інт. Розвитку або проникнення в текст. На ці факти я впливати не можу. Тут треба звикати до манери автора або не читати.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:29
    О так, пане Романе, ви все правильно написали - дуже часто текст читають сяк-так або взагалі не читають. Тим цінніші коментатори, які його розбирають на атоми. Навіть якщо це дрібні деталі, розумієш, що людина читала уважно. Плюсую, що користь конкурсів головно в тому, щоб засвітитися, припинити бути ноунеймом. Але є ще один плюс - коли намагаєшся дати чесний відгук - ну з яким рівнем сприйняття вже є - то розумієш, що і з твоїм текстом може бути не так.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:31
    А щодо вступу - гадаю, ви свідомий того, що реакція буде двох типів. 1. Читач не тупий, не треба розжовувати. 2. Якби не вступ, мало що було би зрозумілим. І причина не у рівні розумових здібностей, а у способах читання - хтось любить натяки й доуявляти картинку в голові, хтось любить кінематографічність, щоби кожна деталь була прописана автором.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:47
    Так, але) автори теж читачі, якщо брати загалом. Ну і читачі рідко лишають відгуки, принаймні, корисні, а не просто приємні. Тому з цими конкурсами як з демократією - погано, але ліпшого нема)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Іван Дурський
    25.12.2021 21:51
    Пункт 2 просто 10 з 10. Помітив, що чим швидше людина переходить на особистості, тим менше мізків.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.12.2021 10:14
    Дуже корисна та актуальна стаття! "Якщо вас хвалять і хвалять, й подумки ви вже тримаєте головний приз конкурсу в руках – мушу розчарувати. Часом це нічого не означає, окрім того, що задоволення від вашого тексту люди таки отримали." - аха-ха-ха, це прямо про мене на конкурсі "Бабая". Моє оповідання "Спадок містера Ліготті" отримало багато схвальних відгуків, деякі аж дуже схвальні. Я, звичайно, не думав про головний приз, але за вихід до наступного етапу не хвилювався. Важко уявити моє розчарування та непозбувну бентегу, коли це оповідання не отримало високих балів та не вийшло у наступний етап.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:22
    Дякую! Прикро, що так сталося! Автори горору мають бути ще тими монстрами! Але ж ви тішитеся з того, що ваші читачі отримали задоволення, правда? :) Це оповідання є тут?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.12.2021 10:29
    "Але ж ви тішитеся з того, що ваші читачі отримали задоволення, правда?" - звичайно! як би там не було, але моє оповідання багатьом сподобалося. "Це оповідання є тут?" - є, почитайте, — там не дуже страшно. Воно скоріше тепле, лампове, більше цікаве ніж жахаюче. Може тому й не пройшло далі, бо справжні поціновувачі горору на таке не ведуться.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:32
    Що ж, принаймні, ви для себе збагнули, що вам приємно писати, і що загалом ви вмієте вигадувати та втілювати цікаві історії. Давайте посилання тут) я знайду на профілі, бо вже підписана на вас, мені Передостанній засіб сподобався. Але щоб інші бачили й заходили.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:41
    Ого! Експеримент? Круто, можливо, через це і не зайшов. Не люблять у нас експерименти на конкурсах, написав вище пан Роман. Я не маю такого великого досвіду, та, можливо, це причина?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.12.2021 10:48
    не знаю, багатьом експеримент зайшов, якщо почитати коменти. Але, знову ж таки, може спочатку їм сподобалося, а потім порівняли з іншими творами і вирішили, що не те. І ще буває так, що схвальні відгуки пишуть одні, а оцінюють інші. І ті що оцінюють свої відгуки не пишуть, то й складається таке уявлення, що всім сподобалось, а насправді ні.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 11:11
    ну так. Якщо оповідання не обов'язкове до оцінювання, то відгук залишають здебільшого ті, кого зачепило. Будете пробувати наступного разу чи зав'яжете із конкурсними жахами?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.12.2021 11:13
    та щось жахи мене зачепили. Закінчую зараз ще один - "Стартап" і у планах ще один - "Анонімус", продумав уже до нього сюжет досить детально.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 11:14
    Ага. Щоби ні з кого не пити кров і не розчленувати, ліпше посмакувати це на сторінках книги, так? :) Тут будете викладати, так розумію? Бо ж для конкурсу треба анонімність.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.12.2021 11:25
    Так, як напишу буду викладати. До конкурсів ще далеко - а тримати довго у шухляді я не вмію :) Але "Анонімуса" хочу викласти якраз на закінчення конкурсу Бабая, бо він трохи присвячений йому. До того ж конкурси часто мають тему, яку треба мати у голові до того як сідаєш писати. До речі, читав ваш "Конкурс" на ГАК ще давненько. Дуже сподобався, залишав там комент.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:42
    Між іншим, переписую завершення "Кров?ні!". Бо перехитрила саму себе, виходить) Почитаєте потім?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 11:15
    Лише додала пару моментів перед фінальним текстом, сподіваюся, так буде трохи ясніше, бо ж не хочеться прописувати все.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Скрипка
    24.12.2021 10:02
    Це прекрасно! Так легко та з гумором описати речі, які тригерять більшість із нас - браво, пані Лана! Погоджуюсь з вашими думками у всьому) Попити водички, перед тим як щось відповісти, взагалі шикарна порада на всі випадки життя))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    24.12.2021 10:03
    Дякую! Насправді багато разів рятувала та водичка від продукування коментарів " та ви сам/сама писати не вмієте!" :) А потім глянеш свіжим оком на комент і думаєш - та людина нічого такого й не мала на увазі. Ну або спортивний азарт з'являється: спробуємо мінус цього комента перетворити на плюс :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Скрипка
    24.12.2021 11:26
    Емоції не найкращій порадник в спілкуванні, це точно! Хіба що дешевого хайпу захочеться))))) Запасуся водичкою, як результати чергових конкурсів оприлюднять, знадобиться🙈
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    23.09.2022 20:08
    Шампанським! 🍾🥂 Ну принаймні мені щастило знайти своїх читачів, які сприймали текст часом ледь не глибше за мене :)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Увага!
    Сайт працює у режимі альфа-тесту. Про помилки пишіть Аркушу або на support@arkush.net!
    Новини
    🖊 Розпочався конкурс прози та поезії VivArt! 🖊
    17.03.2023

    Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Вже засумували за конкурсами? Тоді у нас є гарна новина 🙂
    Сьогодні на Аркуші розпочався прийом робіт на IX Всеукраїнський літературний конкурс «VivArt» 🖊

    ... Детальніше
    Блоги
    Майбутнє відбувається сьогодніКатря Костюченко
    14.10.2022
    Привіт! Інформація для читачів мого роману про Академію чарів 📖 Нові розділи з'являтимуться щоп'ятни ... Детальніше
    ТелеграмLeila Holden
    30.03.2023
    Нагадую про свій телеграм канал. Пишу факти про свої твори, також на каналі є музика, колажі та флеш ... Детальніше
    Зірниця
    30.03.2023
    Я тут не дуже активна (гаразд, взагалі майже не активна), бо не звикла до формату Аркуша. Але намага ... Детальніше
    Приймаю вітання у коментарях 🫡Безсонова Марія
    29.03.2023
    Сьогодні нарешті сталося те, чого я давно чекала! Досі не можу у це повірити 🫠 На наступний навчиль ... Детальніше
    "Фантастичний світотвір" частина 13 (мій досвід).Альбіна Чернявська
    30.03.2023
    Продовжую розповідати про свій досвід створення фантастичних світів. Цього разу поговоримо про їжу т ... Детальніше
    Буктрейлери для васДіана Вінтер
    30.03.2023
    Вітаю, любі творчі! Залюбки візьму в роботу декілька буктрейлерів для ваших книжок. Приклади готових ... Детальніше
    На Аркуші вже:
    5903читачів
    48399коментарів
    Щиро вдячні всім, хто підтримав нас переказами на рахунок!
    А також всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
    Наші патрони
    Всі кошти підуть на розробку та розвиток Аркуша! А підтримати нас можна тут: