🐶 Розпочато авторський конкурс "Псисті теревені" 🐶
Всі блоги

Про наболіле

Таліана
09.07.2024
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • І я зараз не про жахливу трагедію, яка сталася вчора через росіян. Співчуття постраждалим.
    Спробую написати кілька слів про наше, Аркушівське.
    Історія з життя: коли моєму батькові виповнилося 26 він прийнявся будувати власний будинок. Часи були складні тож кожну цеглинку доводилося виколупувати вручну із будівель, які йшли під знос. Потім ці цегли милися водою й відмивалися від старого цементу. Робота йшла повільно, але й купити нові матеріали можливості не було, бо клятий совок ще тримався із останніх сил.
    І був у нас далекий друг родини, який приходив на усіляки свята й починав радити. Радив він батьку, як саме треба будувати, як замішувати бетон й з чого краще робити драбини. І кожного року він приходив і розказував. При цьому батько будував собі по-троху й будував. Минуло тридцять років і у нашої родини є дім, яким ми пишаємося. В ньому є неідеальні місця, але вони зроблені з любов'ю та своїми руками. А друг родини? Він так свого дому й не побудував, бо вмів тільки радити.
    Про що це я? Та дайте ж ви засновникам Аркуша зробити місце, про яке мріють усі автори України! Так, може повільно. Так, з певними перешкодами та складнощами. Але дайте доробити їм проект, а не відволікатися на вас.
    Хочеться, щоб автори, ставати відомими завдяки своїм творам, а не завдяки срачам, які створюють у чаті та блогах.
    Мирного усім вечора,
    Таліана

    47

    Коментарі

    Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
    Крапка
    10.07.2024 09:50
    Я за те, щоб вказувати на недоліки, але без срачів і не перешкоджання роботі(наприклад служба підтримки). Як з критикою до творів. Конструктивна критика не завадить. В решті підтримую🖤
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    10.07.2024 10:18
    Зауваження й пропозиції - то ж добре! Впевнена, що їх врахують. Я про те, коли підіймається у 250 раз одна й та сама тема. При чому підіймається однобоко. І ти вже не можеш зайти ані в коментарі, ані в блоги, бо тема чатує мов свідки Ієгови за дверима. Хочеться якогось комфортного середовища для творчості.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    10.07.2024 22:30
    Стосовно співчуття всім постраждалим погоджуюсь. Окреме співчуття нашим пораненим та загиблим військовим, волонтерам, та їхнім родинам! Оце дійсно наболіле. Щодо допису. Після прочитання тексту уявилося, що цей нав'язливий радник із зав'язаним писком мусить жити в чужому вистражданому будинку десь під ґанком. Хату лише для себе будують, тому аналогія приватне житло = літературна платформа для широкого загалу, на мою думку, невдала. Тоді, за такою логікою виходить, що кожен з користувачів має відкрити свій сайт чи свою соцмережу і самотиною там сидіти, а всі неспроможні "збудувати власне житло" - це безправні безхатьки, що живуть у когось і мусять скрадатися навшпиньках, аби нічим не потурбувати власників. Хто і чим конкретно заважає засновникам Аркушу розвивати цю чудову платформу? Он вже як добре Аркуш розвинувся і, сподіваюся, надалі він стане ще кращим. Якщо чиїсь поради не подобаються, то до них можна не дослухатися й не відволікатися на не варту уваги інформацію, коли бракує часу. Те ж саме з будь-якою інформацією. Не розумію, в чому проблема.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    10.07.2024 23:09
    Річ у тім, що весь цей конфлікт тягнеться вже понад місяць. Я не кажу, що я була згодна з послідовністю ввода нових правил. Так, можна було це зробити трохи інакше. Питання із голосуванням взагалі досить делікатне. Мабуть не всі були готові до критики. Але вважаю, що не варто одразу кричати про повний тоталітарізм та зраду. В певний момент почалося якесь тотальне перекручування фактів, подій та логічних зв'язків однією зі сторін. І більшість авторів вже, як мені здається, втомилися від срачів(в тому числі я). І здавалось би, конфлікт би мав себе вичерпати, але ні. Цю тему знов підіймають у блогах та коментарях. Гадаю, що коли про це все пишуть в офіційних чатах, воно відволікає, бо: люди хотіли правил- в результаті були створені перші сирі правила, тепер ці ж люди почали розбирати ці правила на цеглинки й виказувати невдоволення окремими пунктами. Я не знаю, як розробників, а це все навіть мене вибиває з колеї. Я за розумні побажання у розробці платформи, а не за задовбування та тероризм.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    11.07.2024 00:01
    Суб'єктивне сприйняття ситуації було різним, але це не те ж саме, що й перекручування фактів. Ось наприклад те, в чому ви вбачаєте задовбування та тероризм, для когось, може, звична манера висловлювати власну думку. Цей допис теж не містить конкретних неспростовних фактів, а лише повідомляє про якихось міфічних непроханих порадників, які так активно заважають Аркушу, що ця тема в списку наболілого одразу другим пунктом після війни. Фактично, цей допис теж не веде користувачів сайту до примирення і якнайдалі від "срачів", а навпаки спонукає пригадувати усі ці минулі обговорення й займати в цьому місцевому конфлікті ту чи іншу сторону. Вже б тоді було логічніше створити опитування на кшталт того "За що ми любимо Аркуш" чи відвернути увагу людей на ще щось актуальне і корисне.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    11.07.2024 02:36
    Слушна думка, я буду рада, якщо більше людей створять блоги у сенсі «за що ми любимо Аркуш», бо здається моя ініціатива пішла не у те русло. Мені просто здалося образливим, що тут може однобоко висіти блог з посиланнями на інший ресурс у якому до фактів підмішані чисті маніпуляції. Це викривляє уявлення про думки більшості і про Аркуш в цілому. Більш того там додані конкретні прізвища, що вже для мене є за межею.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Бася Каллиган
    10.07.2024 06:47
    Пiдтримую! Люблю Аркуш все бiльше, особливо кожного разу, як на Букнетi видаляють моi книжки)) Якi срачi, якi докори, панове? Аркуш - найсвободнiша та найдемократичнiша спiльнота в украiнському лiт-просторi!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Бася Каллиган
    10.07.2024 17:45
    О, то, мабуть, в них модерацiя ботами вiдбуваэться! Бо в мене забанили книгу, бо в першiй главi головнi героi знайомляться, коли одному на той час вiсiм рокiв. Знайомляться, Карл! Здогадайтесь, за що забанили?))) Поганцi))) Але вам бiльш образливо, якщо з самого початку герою було 19!)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Крапка
    10.07.2024 19:53
    Я спілкувалася з людьми. І таке враження, що кожну нову репліку давала нова людина....
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    09.07.2024 21:53
    У мене є невеличкі спільноти на одному сайті і я чудово розумію, що модерувати групу і облаштувати – це справжній труд. І тільки тому, хто цим не займався – здається, що це легко. Адміністрації потрібно зберігати холоднокровність і робити свою справу. Навіть зараз, коли сайт в процесі розробки, тут все зручно облаштовано, мені подобається.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    09.07.2024 22:32
    І завжди знайдуться якісь борці за загальну справедливість, яких загал не уповноважував на боротьбу)) Плавали, знаємо) Хоча здавалося би - створіть свою спільноту з ідеальними правилами.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    10.07.2024 07:20
    Буває, що й створюють, потім забирають людей, з вже існуючої спільноти до себе. Тоді їм це або набридає, або вони не справляються і в результаті кидають цю справу і все. Томущо не розуміють, що модерувати сайт – це щоденна робота. А боротьба за "загальну справедливість" ,чомусь, найчастіше стосується того, що щось не подобається особисто їм, чи їхнім друзям.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 08:18
    Але так все одно краще. По-перше, нема цих безглуздих атак на ресурс. По-друге, борці зайняті корисною справою. А коли їм стане скучно займатися цим, ті, кого вони збили з пантелику, або повернуться на колишній ресурс, або знайдуть ще якийсь.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    10.07.2024 10:52
    Все відносно. Людей теж шкода втрачати, особливо тих хто не розібравшись в ситуації, піддаються на різні провокації і маніпуляції. Ну, Аркуша все це не стосується – це величенький, живий сайт, тож все буде добре!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 10:57
    Згодна. З іншого боку, такі люди рано чи пізно поведуться на маніпуляції іншого штибу і носитимуть їх тією маленькою спільнотою, якою керуєш. Я вже розповідала, як у місцеву групу, створену і керовану, мною, перед повномасштабною понабігало невдоволених пунктом про українську мову. Верещали так, ніби на фб єдина група, і більше ніде не можна їхньою російською писати. Жодні аргументи не діяли. Поки не заявила, що ця спільнота буде саме такою, а я - тиранка і шо хочу, те і роблю. Затихло мов бабка пошептала. Що характерно - ніхто не відписався (а жаль). Тому я знаю, що з деякими людьми нема сенсу говорити, вони не слухатимуть, а просто просуватимуть своє. Але чому вони мають це робити за рахунок створеної мною спільноти? Ніхто не заважає створити свою. Думаєте, хтось створив?)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    10.07.2024 12:06
    О так, мова – це саме той пунктик. В моєму випадку – створювали і чимало, але всі ті спільноти зараз мертві, а люди попереходили кудись в фб.. А ті мої спільноти замість, того, щоб стати великими групами для українців, животіють за рахунок кількох людей і іноземців. Ну, то вже особисте. А от про літературні сайти, ГАК (Гоголівська академія), дуже була гарна платформа, а зараз ледве дихає. То ж, сподіваюся з Аркушем все буде добре!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 12:21
    Та має бути. Я за нього дуже вболіваю, бо мені імпонує позиція засновників від початку.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 12:22
    А ГАК на свій час був крутим ресурсом, так. Снобським. здається, але укрліт підтримував як міг в дуже несприятливих умовах.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    10.07.2024 12:28
    Я коли про нього дізналася, то він вже був не таким крутим, але оці ідеї з рецензіями, я вважаю, дуже вдалими
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 12:32
    Аналогічно. Так, схема з рецензіями - це корисна дуже штука. Подяка всім авторам на Аркуші, які влаштовують різні активності для взаємочитань.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 08:19
    От оце мене й здивувало) Коли особисті претензії видаються за "загальне невдоволення".
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ярина Мартин
    09.07.2024 21:41
    Щиро підтримую! Чомусь дехто думає, що прийти на платформу і розказувати що і як робити її власникам це нормально. А коли йому сказали, що не дуже то й нормально, піти і рознести свою дуже важливу точку зору по інших платформах. Ну але чорний піар — теж піар)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    09.07.2024 21:50
    Гадаю, що й не всі автори здогадуються, що на інших платформах про них так активно розповідають усю "правду".
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    09.07.2024 22:14
    Деякі дехти не здогадуються, що бажаючи знеславити когось чи щось, в першу чергу викривають свою натуру 🤷
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Зорян Костюк (Костянтин Зотов)
    09.07.2024 22:41
    правильно Тарас Чорновіл каже щщо ми все ще ментально і хронічно хворі на більшовизм, і такі "соціалісти-революціонери" і "боротьбисти" весь час тягнуть нас назад у совок
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    09.07.2024 22:45
    так, багато ще хто ведеться на крикунів на броньовичку, які хочуть атнять і падєліть
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    10.07.2024 22:36
    Лана Філлі: "Деякі дехти не здогадуються, що бажаючи знеславити когось чи щось, в першу чергу викривають свою натуру." Виходить, що усі, хто хвалять інших - прекрасні люди, а ті, хто мають просто таки нечуване нахабство висловити своє невдоволення чимось - справжнісіньке зло. Брехуни і підлабузники були б у захваті від цієї фрази.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 22:59
    Оскільки вас нема в тг, ви просто не бачили потоки бруду та маніпуляцій. Воно й на краще для вас, але з іншого боку вводить вас в оману. Якщо чесно, здивована, що ви підтримуєте "броньовичок".
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    10.07.2024 23:15
    Я теж гадаю, що Мунрайз не читала чат й тому не має уявлення про оцей "айсберг" з бруду під поверхнею води, яким вже більше місяця тероризують спільноту.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 23:31
    Та навіть ваш блог явно з'явився не через обурення тим, що хтось обурився забороною оцінок до результатів. Це ж навіть із тональності видно. І зрештою до появи "борців за справедливість" на платформі адміністрація не пригадую щоб вдавалася до суворих заходів до авторів з адекватною поведінкою. Це теж мало би насторожити того, хто давно на платформі, але не в курсі усього нездорового двіжу поза платформою.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    11.07.2024 00:17
    Уявлення не маю, що насправді сталося в Телеграмі і які там їздять броньовики у тій вашій соцмережі з російським власником. Цілком можливо, що там дійсно траплялися якісь агресивно налаштовані користувачі, що писали щось неприпустиме в спільноті адекватних людей. Вірю лише тому, що бачу на власні очі. Якщо мається на увазі допис Кайоли, то на Аркуші автор спілкувався, не переходячи на особистості, й ніколи не закликав завдавати будь-якої шкоди цій літературній платформі. Він лише висловив своє ставлення до політики модерування. Принаймні, події, які він описує в дописі на Друкарні, загалом, співпадають з тим, що спостерігалося тут. За ТГ не знаю. Окрім того, якщо навіть хтось і порушив правила десь у ТГ, хіба це привід банити користувача всюди, де тільки можливо? Це те ж саме, що злочинця, який вже відбув покарання за скоєний злочин, чисто для профілактики, щойно він вийде на волю, вкинути за ґрати. Або це порушення мало б бути зовсім нереально жахливим. Якщо б десь були скріни тих агресивних висловлювань, то, можливо, б вони спонукали мене змінити погляд на ситуацію, що склалася. Бо вже не 1-й раз говорять про страшних диверсантів, що заважають Аркушу, але тут їх жодного не видно.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    11.07.2024 02:46
    Ну що ж. Тоді вважайте і далі, що це просто Аркуш раптом став "не такий". Але будь ласка не треба мені приписувати брехунів і підлабузників. Бо те, що ви не знаєте, це не мій, власне, клопіт. Дякую за розуміння.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    10.07.2024 23:00
    Бо висловлювати невдоволення - це одне. А підбурювати користувачів на підкопи під Аркуш - це інше. Ще й позиціонувати себе так, ніби це уся авторська спільнота делегувала право робити це кільком людям.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    09.07.2024 21:36
    Я боялася, що ви в мене знайдете граматичну помилку й вона наштовхне вас на новий блог:)))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Увага!
    Сайт працює у режимі альфа-тесту. Про помилки пишіть Аркушу або на support@arkush.net!
    Новини
    🐶 Розпочато авторський конкурс "Псисті теревені" 🐶
    02.07.2024

    Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Мабуть небагато людей можуть залишитися байдужими до дружнього виляння хвостом та вірного погляду тих, хто завжди готовий прийти на допомогу. Якщо вже здогадуєтесь про кого мова, то пропонуємо долучитися до нового авторського конкурсу "Псисті теревені" 🐶

    ... Детальніше
    Блоги
    Де знайти терпіння...Moon Cherry
    16.07.2024
    Ці вимкнення світла жорстко мене сповільнюють з редагуванням... І так до останнього все роблю, але т ... Детальніше
    Десять творчих ідей для Пані КниголюбкиАндрій Химерний
    16.07.2024
    Я тут нещодавно бачив, в коментарях під блогом, як люди бережуть і охороняють власні ідеї. Я думаю ... Детальніше
    Блоги по Сплітачу - робота над помилками.Dmytro_Bord
    16.07.2024
    Щодо першої глави отримав декілька критичних коментатів від читачів. Усі вони були приблизно одинако ... Детальніше
    Якою буває їжа?Лана Філлі
    16.07.2024
    Привіт! У таку спеку не мучитиму ані вас, ані себе довгими викладками. Просто спитаю дещо діалектичн ... Детальніше
    Нова обкладинка до "Босорки"Nekonosan
    16.07.2024
    Вже після публікації печворку виникла думка, що обкладинка не відповідає суті нашої серії оповідань. ... Детальніше
    Треш-цитати "Псистих теревень", або Хто це гавкнув?Леся Сагула
    16.07.2024
    Ну, оскільки багато хто заявив про страх репресій за подібні блоги, я візьму перший удар на себе. Пр ... Детальніше
    На Аркуші вже:
    11790читачів
    144013коментарів
    Щиро вдячні всім, хто підтримав нас переказами на рахунок!
    А також всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
    Наші патрони
    Всі кошти підуть на розробку та розвиток Аркуша! А підтримати нас можна тут: