Неповний комплект

– Якого дідька?!.. Це що за кляте неподобство тут відбувається?!.. Хто це накоїв? Черговий!

Зрозуміло, що раніше чи пізніше це мало статися. Але чому саме у мою зміну? Адже все сталося навіть не з моєї вини, просто я сьогодні чергував біля лабораторії. І, здається, увесь гнів керівника проєкту дістанеться мені.

– Як ви могли це допустити? Це ж неприйнятно! Варто ненадовго вас залишити, доки я був у головному офісі та на конференції, як ви запороли весь проєкт!

– Еее... Вибачте, шеф, але чисто формально, я точно не той, на кого варто кричати через це. Я взагалі того дня був на лікарняному. І я поділяю ваше занепокоєння. Це жахливо.

– Жахливо? Жахливо?! Та це повний провал. Можеш пояснити мені, що тут сталося, і як за такий короткий час ви змогли так нереально облажатися. Де ж третій?

– Загинув.

– Загинув, – ось цей спокійний тон лякав навіть більше, ніж попередній спалах люті, і я зіщулився від пильного погляду начальника.

– Пілот не впорався з керуванням шатлом під час посадки. Теж загинув, це є у звіті.

– Та начхати мені на шатл і на пілота! – Вибухнув керівник проєкту. – Втрата вартісного зразка – ось це проблема. Але ж у вас був резервний набір вихідних зразків. Чому не скористалися?

– Ми намагалися, шефе. Але... Якийсь фатальний збіг обставин. Було серйозне стихійне лихо, не прораховане будь-яким із прогнозів… І при розвантаженні третій резервний загинув. Передчасна розгерметизація.

– Іноді мені здається, що мене заслали сюди працювати з повними ідіотами, – прикрив очі начальник. – Купка безмозких невдах. За що це мені? Ось за що, скажи?

– Шефе, це просто випадковість.

– Те, що мене назначили керувати командою незграбних деградантів?

Я розумію, що він був засмучений, пригнічений, зневірений та розгублений. Але я теж нічим не заслужив такого ставлення. Можливо, якби того дня була моя зміна, я б ужив особливих заходів, задіявши додаткові процедури та протоколи безпеки. Чи ні. Що вже тепер гадати. Але й відповідати на провокаційні риторичні питання – контрпродуктивно.

– Але найгірше те, що ви не зупинили проєкт. Не заморозили все та пустили самопливом. І тепер поглянь на цей жах, – начальник розгорнув проєкцію на всю ширину свого офісу. – Так і кишать. Як вони змогли у вас розплодитися, ти можеш мені пояснити?

– Не зовсім, шефе, – пом’явся я. – Ми до кінця не розуміємо механізм, але ми вивчаємо це.

– Але ж вони не можуть розмножуватися! Як? Їх же лише дві статі, ти розумієш? Дві! Це фізично неможливо.

– Так, я розумію, шефе. Але факти...

– Ні, послухай, – він нахилився над столом і, понизивши голос, нервово оглядався на всі боки. – Послухай. Ти ж розумієш, що це єресь, і за це нас усіх можуть живцем кинути у зірку? Для розмноження необхідні всі три статі, інакше не буває. Ніколи.

– Я знаю.

– Тоді як? – безпорадно розвів руками керівник проєкту.

– Вони довго пробували по-різному, шукали способи, методом тику, підбором. І зненацька у них вийшло. Навряд повноцінне розмноження, але якась його сурогатна заміна. Вони обмінюються генетичним матеріалом, внаслідок чого всередині жіночої особини дозріває новий організм, який не є точною копією жодної з істот. Він спочатку нежиттєздатний, але вони йому допомагають, щоб потім він став самодостатньою новою істотою.

– Бррр, – начальника пересмикнуло від мерзотності. – Усередині, ти сказав? Обмінюються генетичним матеріалом? Ти хочеш сказати, що вони це роблять фізично?

– Так, шефе.

– Горіти нам у зірці, – начальник став рвати на собі волосся. – Тобто, поки мене не було, ви не лише примудрилися занапастити обидва зразки третьої статі, але й допустили, щоб дві особи вигадали свій протиприродний спосіб розмножуватися? Фізичний двостатевий поділ. І як мені взагалі повідомляти про таке до головного офісу?

Я промовчав, опустивши погляд.

– Та відділ ідеології за подібне заочно засудить мене і всю команду до спалення в полум’ї сонця. І на виконання вироку довго чекати не доведеться. Це надзвичайна єресь.

– Знаю, шефе. Ми всі розуміємо, що тільки злиття розумів усіх трьох статей дозволяє досягти необхідної концентрації енергії, щоб відбувся поділ кожного з них. Знаємо з моменту своєї появи. Але якимось чином, ці двоє, що залишилися, змогли те, що здавалося вченим неможливим.

– Я б менше переймався вченими, а більше побоювався внутрішнього ідеологічного контролю.

– Розумію, шефе, – повторив я, – Але все сталося випадково. Можливо, у цьому є частка моєї провини. Бо коли мене викликали з лікарняного, ніхто не знав, що робити. У нас, звичайно, були резервні копії двох статей, але знищувати цінні зразки здавалося неправильним.

– А мені зателефонувати?

– Не хотіли вирішувати все віддалено та відривати Вас від бюджетної наради. Та й відкритими каналами... Думали, знайдемо якесь рішення і тоді повідомимо.

– Знайшли? – З неприкритим сарказмом кинув начальник.

– Вони самі знайшли, – я махнув рукою на проєкцію. – Поки ми радилися, брейнстормили, моделювали та прораховували сценарії, вони вигадали ось це…

– Гаразд, і яким був ваш план?

– Чекати на Вас. Думали, у Вас будуть ідеї, що робити із цим. З Вашим досвідом та зв’язками…

– Досвідом? Та такого ніхто у всьому цивілізованому всесвіті ще не бачив! Який досвід може підказати, що робити? І жодні мої зв’язки не врятують нас від смерті в полум’ї зірки.

– Але, можливо, Ви могли б замовити у головному офісі ще один зразок третьої статі?

– Ні, ми не маємо бюджету на таке. Нам дуже порізали витрати. Не встиг розповісти, коли побачив усю оцю непристойність, – керівник проєкту зітхнув і похитав головою.

– То що ж нам робити, шефе?

– Не знаю. Будемо думати. Повідомляти про це в головний офіс – це одразу суд за єресь. Не повідомляти – це теж каране, але не відразу і не смертельно. Тягнутимемо час. І намагатимемося розібратися, що сталося.

– Гарна тактика.

– Та ні, насправді досить погана, – буркнув начальник. – Але єдине, що нам залишається в цій кепській ситуації. Щоб зрозуміти, як з усім цим бути, нам потрібно з’ясувати, як саме вони це роблять. Як лише дві статі примудряються створити якесь нове життя. Яке ще й не є відтворенням жодного з них. Це безпрецедентно.

– Чим я можу допомогти, шефе?

– Мені потрібні докладні звіти про катастрофу. Помалу готуватиму доповідну в головний офіс.

– Прямо сьогодні все перешлю.

– І мені потрібна голова того, хто облажався із розвантаженням резервного третього.

– Сподіваюся, фігурально? – обережно поцікавився я, хоч, знаючи нашого начальника...

– Та чорта з два фігурально! Хтось же має відповісти за все? І ще, у нас є записи, як саме вони фізично передають генетичний матеріал від однієї особини до іншої?

– Так, шефе. Є багато докладних відеоматеріалів, ми зафільмували все в деталях, включаючи їхні незграбні спроби зробити це різними шляхами.

– Огидно, – скривився керівник проєкту. – Але робота є робота. Перешліть мені добірку найцікавіших і типових випадків. І скажи, щоб мене деякий час не турбували.

– Так, шефе. Як скажете.

Щоб вподобати цю частину, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.

Вподобати!
Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
Олександр Молодецький
11.12.2023 11:39
До частини "Неповний комплект"
Непогана гумористична історія. Особисто мені не вистачило обозначення хто де говорить в діалогах, ну і якщо додати якихось літературних деталей: начальник від гніву кліпнув своїми сьома очима, головний герой в розпачі почухав потилицю мацаком тощо, було б краще.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    11.12.2023 01:26
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Клас! Якщо раптом не читали, то перегляньте "Вони зроблені із м'яса". У вас прям дуже схоже (це комплімент, якщо що). Суто діло смаку: комусь зайшло, комусь - ні. У мене схожий твір, тож мені прям сподобалося) Дякую! Цікаво дізнатися, хто ж автор
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Буке́
    07.12.2023 00:22
    До частини "Неповний комплект"
    в шоці з того, наскільки жорстка дискусія розгорнулась знизу особисте враження: непоганий стиль, класна ідея для легкого гумористичного оповідання, та дещо недостатня реалізація недостатня - тому що забагато виключно діалогу і замало - деталей того, як влаштовано світ, описувану цивілізацію та ситуацію успіхів
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Валентина
    03.12.2023 19:00
    До частини "Неповний комплект"
    Дуже сподобалося. А від коментарів залишилося відчуття, що ми на науковій конференції і тут дуже багато консервативних професорів, які не поділяють прогресивні оригінальні думки автора. Автору удачі на конкурсі.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • A. Hardstaff
    23.11.2023 18:18
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Це поки що мій улюблений твір з усього конкурсу! Він смішний, він пропонує цікаву перспективу на себе зовні, і те, що він практично повністю складається з одного діалога, є цікавою рисою. Мені ж здавалося, у такому маленькому розмірі має бути 9оч трохи "передісторії", але Вам вдалося підчепити діалогом і вплести у нього необхідні деталі! Мені було б цікаво почути, як ця інша цивілізація застосовує третього партнера, як вирощуються ново...вилуплені?утворені? індивіди у ній, але я розумію, що це б поруйнувало діалог, бо ж два представника цієї цивілізації, ще й біологи, точно знають, як це відбувається, їм нічого між собою обговорювати. Але може поділитеся у коментарі?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    23.11.2023 22:25
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Дякую за такий теплий відгук. Так, мені й самому дуже цікаво, як саме вони це роблять утрьох та ще й чисто силою розуму. Було весело змоделювати ситуацію, яка виявляє, що ми могли б бути помилкою у чужому експерименті. Вся наша еволюція й екосистема як наслідок чиєїсь недбалості. Виняток у всесвіті, де для розмноження інші стандарти. Це певною мірою літературне хуліганство, але мета його проста - змустити читача замислитися, чи насправді наші догми настільки непорушні, чи ми типові для всесвіту або є винятком. Чи Творець або творці могли створити нас навмисно або ми лише аберація?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    23.11.2023 23:32
    Багато коментарів із конструктивною критикою твору. А от виправдання автора в дусі "це ж інопланетяни, вони можуть бути якими завгодно" - це уже не конструктивно. Так можна і Володаря кілець чи Шрека записати в фантастику.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • A. Hardstaff
    24.11.2023 01:01
    Хочете сказати, інопланетяни з "Проблеми трьох тіл ", які висихають/вітрифікуються до кращої пори, коли на планеті чергова кліматична криза, і спілкуються як восьминоги (умовно) - для Вас не інопланетяни, бо їх біологія надто відмінна від людської? Фі, антропоцентрист :р
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    24.11.2023 03:10
    От тільки в цьому оповіданні мова йде про людство, а не про інопланетян. І люди повинні були магічним чином збиратися втрьох і розмножуватися поділом, як одноклітинні організми. Автор просто навалив ідей, але полінувався прописати їм бодай якесь пристойне обгрунтування. Завдання письменника розповідати цікаву історію, а не приховувати її.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • A. Hardstaff
    24.11.2023 13:57
    емм, з чого Ви взагалі взяли, що мова про людство? По-моєму, автор досить чітко каже, що ця цивілізація розмножується від трьох особин. Те, що вони розмовляють і поводяться як абʼюзивні вчені-люди - така ж імовірність, як те, що вони теж пересуваються на двох ногах. З чого ми взяли, що вони будуть гуманоїдної форми (і вони такі у більшості фантастів) і мати 2 статі, що за дурня? Доречі, якщо Ви не знали, люди іноді теж так роблять зараз, коли материські яйцеклітини містять мітохондріальну ДНК з мутаціями, що викликають хвороби: береться донорська яйцеклітина з нормальною мітохондріальною ДНК, з неї забирається її власне ядро і вводиться ядро з яйцеклітини матері, потім - штучне запліднення за звичною процедурою. Ви зараз будете казати що це приьягнуто за вуха, але формально це - народження спадка трьох батьків. https://www.rbmojournal.com/article/S1472-6483(17)30041-X/fulltext#
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    24.11.2023 14:40
    Спойлер!
    Дякую за підтримку. І ви маєте рацію, що свідомо немає згадування, що то саме ми, люди. Але це моглиб бути люди. Або зовсім інші істоти з дуже несхожого на нас світу. Хоча ті вчені...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    24.11.2023 16:23
    До частини "Неповний комплект"
    Тут є мінімум два види: експериментатори і піддослідні. А щодо того, що це про людей, то це висновок із коментарів автора. Щодо вашого прикладу, то все ж є один нюанс. Дитина, народжена в такий спосіб, народиться від представників двох статей. Проблема не в тому, що це можливо чи неможливо, а в тому, що автор полінувався додати контексту. І судячи з його коментарів, він його навіть не продумав. Тут читачу навіть читання думок автора не допоможе.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    20.11.2023 17:26
    До частини "Неповний комплект"
    Багато балачок, мало космосу і в цьому суцільному діалозі десь загубився сюжет. Як уже зазначили нижче, твір суперечить багатьом біологічним властивостям живих організмів. Яким був би подив головних персонажів і їхнього моторошного керівництва, якби вони дізналися про поділ навпіл, брунькування, коньюгацію, партеногенез. А шляхи розмноження рослин узагалі б довели їх до інфаркту))) Якось не віриться, що істоти, які освоїли космос, не зуміли вивчити анатомо-фізіологічні особливості власного організму.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    23.11.2023 22:31
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    А чому ви вважаєте, що істоти, які нас створили випадково, мають бути такми самими? З такою самою анатомією та взагалі біологією? Чому не припустите, що у інших частинах Всесвіту все може бути зовсім по-іншому, за межами нашого досвіду? І що вони досі не стикалися з розмноженням, притаманним земним формам життя? Саме про це і є оповідання - про можливість вийти за звичні нам рамки й припустити, що все набагато складніше, а ми - лише помилка у несхожому на нас світі.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    23.11.2023 23:00
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Безперечно, іншопланетяни можуть бути якими-завгодно й значно цікавіше, коли позаземні форми життя нічим не схожі на людей. Якби у творі прибульці, які анатомо-фізіологічно повністю відрізняються від людей, просто б досліджували різні планети і здивувалися способу розмноження людей, то це було б цілком логічно. Проте в оповіданні не описано, якими є іншопланетяни і з якою метою вони взагалі заселяють живими організмами різні планети. Діалог у них дуже схожий на людський (устрій керівники-підлеглі, як у людей, емоції такі, як і у людей, навіть присутнє фінансування цих їхніх експериментів) тому й здається, що вони антропоморфні. І все ж дивно, навіть за умови, що люди для них виконують роль піддослідних тварин, що науковці не зуміли ретельно дослідити варіанти розмноження піддослідних, перш ніж транспортувати їх на іншу планету, що складно й потребує значної витрати різних ресурсів.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    24.11.2023 14:28
    Спойлер!
    Так, частково згоден із вами. Але я сам не люблю, коли автори все розжовують мені, не залишаючи місця для моїх припущень, тому й сам люблю залишати достатньо місця для фантазії читачів. Так цікавіше. Дякую за відгук!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Іра Соєр
    12.11.2023 21:04
    До частини "Неповний комплект"
    Трошки не вистачає сеттингу. Хоча б де, в якому кабінеті була ця сварка, чи прямо біля лабораторії, де головний герой чергував. А так ідея цікава! Головне, читати було легко, іноді прямо чула, як герої вимовляють слова.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    12.11.2023 12:04
    До частини "Неповний комплект"
    Ідея цікава, але реалізація трішки кульгає. Справа не тільки в формі, а й в змісті. З тим, що оповідання - це суцільний діалог, можна й змиритися, бо написано доволі якісно. З іншого боку, до граничного розміру конкурсного твору залишилося ще більше 13000 символів, тож можна було додати трохи й наративу в оповідання. Може автор не дуже вмієв в описи і розповіді, а може він лінивий чи банальне "автор художник, він так бачить". З чим важко змиритися, так це з "науковою" базою. Слово "науковий" в лапках не просто так, бо моментами хотілося вручити співрозмовникам шкільний підручник біології. Але, мені так і не вдалося вирішити за який саме клас. Навіщо три статі і їхнє ментальне об'єднання, якщо потомство утворюється звичайним примітивним поділом при якому потомство кожного учаника цієї оргії буде його точною копією? Доволі безглузда і непродумана система в якій складність існує тільки заради складності. Припускаю, що проблема саме в браку наративної частини. Бо замість того, щоб описати, автор залишає даний момент на пропрацювання читачем. Ну а я, як читач, вважаю цей момент нісенітницею.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • МАРКІЯНА МЕДRНИК
    12.11.2023 12:46
    Про три статі, думаю, цікава ідея, якщо це застосовувати для іншопланетян. Ми ж реально не знаємо, що там у них і як. Або вони застосували колись для нас, бо ця ідея теж "напрошується". Але погоджуюсь з автором коментаря, хотілося б більше б̶̶р̶̶у̶̶д̶̶н̶̶и̶̶х̶̶ п̶̶о̶̶д̶̶р̶̶о̶̶б̶̶и̶̶ц̶̶ь̶̶ роз'яснень даної теорії
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    12.11.2023 13:56
    Претензія ж не до двох\трьох статей, а саме до того, як вони тут подаються. Бо, судячи по описаному в оповіданні, потреби, як такої, в трьох статях немає. Розмноження поділом чудово працює і з однією статтю. Еволюція нічого не ускладнює просто так. Та ще й такий важливий процес, як розмноження. Дуже багато запитань і дуже мало пояснень.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Dodo Vess
    19.11.2023 20:39
    До частини "Неповний комплект"
    Потреба ідеологічна - явно за текстом, чи наш час соціальна або релігійна. Так само як діти тільки в шлюбі. А біологічне розмноження простіше і от піддослідні його перевинайшли. А прикрити біологічні потреби можна пігулками чи харчуванням легко.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Dodo Vess
    19.11.2023 21:02
    Можемо, якщо це буде підтримувати певна техніка, скажімо інкубатори. Гени 1 людини або кількох, без мутацій і згода трьох для вірного свідоцтва про народження та якійсь дивний ритуал схожий на силу думок під речовинами. Також в тексті вказано, що особи з такого розмноження виходять вже дорослі або хоча б самостійно можуть про себе дбати. На відміну на людський немовляти, які без опіки загинуть дуже швидко.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Dodo Vess
    19.11.2023 21:14
    Теорія. Піддослідні - люди. Жили собі в розмножувались, і от почали з‘являтись люди без статі, така собі генна мутація як синдром дауна скажімо. І якщо в неоліті спокійно би померли без потомства, то майбутня толерантність дає їм можливість мати дітей, штучно. Та й взагалі штучно мати дітей зручно, без оцих вагітностей та доглядом за дітьми до 3 років. Толерантні закони створюють умови для розмноження - 3 особи різних статей, щоб толерантно і щоб якщо що - будо 3 опікунів. Починається проблема діти штучні та звичайні, скажімо звичайні більше хворіють, потребують більше ресурсів і відпусток по догляду за дітьми, тому є рішення мати тільки штучних дітей. А щоб біологічним шляхом вони не з‘являлись - додатки в їжу, всьому населенню, щоб не було сексуального потягу. Буквально 1-2 тисячі років і вже ідеологічно не можна нікому казати про те, що там будо в історії і що там придумала біологія.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    23.11.2023 22:39
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Повірте, я б теж не відмовився дізнатися більше брудних подробиць, але залишив це шефові головного героя, бо уявляю, які саме відеозаписи йому треба передивитися ))))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    23.11.2023 22:36
    До частини "Неповний комплект"
    Спойлер!
    Дякую за детальний відгук. Насправді, я виріс у родині викладача біології, а вже підручників та іншої літератури перечитав свого часу добряче. Не ображайтеся, але ви мислите в рамках земної біології. А ця історія набагато ширше, вона саме й показує, що те, до чого звикли ми, може бути не правилом, а винятком у безкрайньому Всесвіті.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • (користувача видалено)
    23.11.2023 23:29
    Спойлер!
    Аргумент із категорії "а доведіть, що так не може бути". Біда в тому, що саме в тому, що переконати читача - це завдання автора, а не навпаки.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Ейне
    24.11.2023 14:32
    Спойлер!
    Та на що ж тут ображатися? Кожен фантаст має бути хоча б трохи конспірологом. Бо навіть якщо ви не конспіролог, то це не означає, що вони за нами не слідкують. Цей старий жарт завжди здавався мені сумним нагадуванням, що ми все ще дуже багато чого не розуміємо у цьому світі. Дякую за відгук!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • МАРКІЯНА МЕДRНИК
    12.11.2023 08:14
    До частини "Неповний комплект"
    Просто балаканина, як на мене, яка теми конкурсу не розкрила. Хто є основними дійовими особами? Хто піддослідні? Що за екперимент? Де відбуваються події? Багато натяків, під які можна підставити все, що завгодно. На фоні всього цього якість тексту відмінна, читається легко і швидко. Трохи жаль, що автор поспішив викласти розповідь і не прописав деталі, по кількості символів є ще куди в три рази майже
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Шепітко
    12.11.2023 09:01
    Так, текст у формі діалогів можна вважати недоліком, а щодо деталей, які автор не розкрив - а чи потрібно це робити? Бо навіщо тоді уява читача, якщо йому все пережують і залишиться тільки проковтнути написане. І щодо натяків: навіть якщо все розкласти по поличках, то все одно у кожного буде своє бачення і вийде, як ви написали - безліч варіантів прочитання тексту, де кожен підставляє в нього те, що має в запасниках свого досвіду (ви не вкладете те, чого ще не зустрічали, чого не знаєте)). Як на мене - sapienti sat! Ідея сподобалася, хоча до космосу відношення дотичне))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • МАРКІЯНА МЕДRНИК
    12.11.2023 12:41
    Судячи з такої логіки, можна публікувати роман з 1 речення, решту хай дофантазують читачі 😅 Але ж одна із рис твердої (бо таку просить організатор конкурсу) наукової фантастики - обґрунтоване пояснення. Я чомусь його тут не бачу 🤔 Можливо тому, що тут і ТНФ не прослідковується. І ні, текст у форматі діалогу я не вважаю недоліком, навпаки, в коментарі вище зазначено, що написано добре
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Шепітко
    12.11.2023 13:21
    Про одне речення не погоджуся - якщо написано вправно (Вибач, солдат, ми продаємо черевики парами), то пояснення будуть зайві й при цьому ваша фантазія (якщо вона є) не постраждає. А тут явно не одне речення)) Про ТНФ не сперечатимусь - не в темі. А про діалоги - мені на схожий текст, поданий на конкурс, відповіли, що це п'єса і тому її не розглядатимуть... Буває)) До речі, ще про одне речення: Мандрівник ще подавав сигнали. Земля - ​​ні. ... Це ТНФ, чи ні?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше