Результати конкурсу 🇺🇦⚡️ Квантова Україна ⚡️🇺🇦
Всі новини

📄 Нові правила Аркуша! 📄

09.06.2024
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    У зв’язку з постійними інформаційними атаками на українські ресурси, ми створили нові правила Аркуша, в яких більш детально описали наші ідейні засади та політику платформи. Сподіваємось ви оціните наш креатив 🙂

    Вірте в Україну та читайте Аркуш солов'їною! 💙💛

    74

    Коментарі

    Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
    Станіслав Войтюк
    14.06.2024 15:33
    Хаха, як деспотія може бути демократичною?) Оголосіть військовий стан, головний адмін зосереджу всю владу, решта розпускається..))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    10.06.2024 22:55
    Стосовно п. 19, 26, 27. Якщо профіль автора банять і він стає невидимим для решти користувачів сайту, чи може автор цього профілю й надалі вільно розпоряджатися своїми творами, опублікованими на Аркуші (видаляти твори, копіювати текст своїх творів)? Якщо профіль автора взагалі видаляють або блокують, то що відбувається з творами автора? Вони теж зникають? Чи автор може за власним бажанням їх видалити або залишити? Стосовно п. 25. «Заборонена невмотивована агресивна поведінка.» На думку осіб, які поводяться агресивно, їхня поведінка чимось таки вмотивована. Але на думку осіб, на яких спрямована агресія, вона є невмотивованою. За якими критеріями вмотивована агресія відрізнятиметься від невмотивованої? Чи не логічніше заборонити будь-яку агресію і всім на Аркуші спілкуватися ввічливо та спокійно?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    11.06.2024 06:53
    Коли профіль у режимі невидимості, то всі твори автора залишаються доступними для читання, як і для самого автора. Для автора взагалі нічого не змінюється. Також всі режими крім остаточного видалення з платформи не забирають у автора доступ до його творів. Термін "невмотивована агресія" умовний і означає, що очевидних підстав для агресії не було. Звісно, що будь-яка агресія не є нормою, тому це також буде модеруватись.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аля Кобза
    10.06.2024 09:52
    Є питання до пункту 12. По відповідях Аркушу тут зрозуміла, що "явна оцінка" це виключно конкурсний бал, правильно? Чи все-таки заборонено обговорювати тексти, адже фрази "цей текст — однозначний переможець" чи "текст займе низьке місце" чи критика — це вже є явні оцінки, які також можуть впливати на думку. Взагалі будь-які обговорення впливають на думку хочемо ми цього чи ні, але це значний пласт "літературної тусовки", який є значно важливішим навіть аніж самі результати конкурсів, адже дозволяє а) познайомитися між собою б) навчитися обговорювати і аналізувати тексти в) дає побачити, якою є реакція аудиторії і як власне з цим працювати. Ну але це я вже зайшла задалеко — питання стосується тільки явної оцінки. Окрім цього цікавить питання стосовно чату "Аркуш — Балачки". Коли виникали критичні ситуації модератори неодноразово заявляли, що цей чат є виключно розважальним та не має стосунку до платформи. Отже, ні модератори не є офіційними представниками платформи, ні сам чат ним не є. Тому питання — чому це правило поширюється на особисте спілкування в чаті, який не позиціонувався як офіційний, як це буде контролюватися? І отже, виходить, модератори чату таки представляють Аркуш, хоч від цього відхрещуються? Бо загалом правило виглядає не дописаним та незрозуміло що саме буде відправлено на модерацію.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аля Кобза
    10.06.2024 09:55
    Також чи поширюється це правило на "неофіційні конкурси", які проводяться на проводяться на платформі Аркуш, але не використовують "конкурсний функціонал", тобто де оцінки ставляться в коментарях до творів? Чи означає це правило заборону на проведення такого чи будь-якого іншого активу? До іншого питання: що вважається спамом? Чи можна вважати спамом оголошення про вихід нових глав, часті блоги тощо? Чи означають правила, пов'язані з блогами те, що різні блоги з закликами до дискусій будуть відправлятися на модерацію?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    11.06.2024 07:26
    Правила стосуються лише конкурсів, які проводяться на рушії платформи. Особисті активності не підпадають під цю категорію. Але решта правил стосується всього, що відбувається на Аркуші. Чіткого визначення спаму немає, тому кожен випадок буде розглядатись окремо. Але в більшості цей пункт стосується регулярної нав'язливої реклами інших ресурсів або занадто агресивної реклами особистих ідей чи свого акаунту на Аркуші.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    11.06.2024 07:08
    Щодо оцінювання, то мова йде саме про явну оцінку. Враження щодо сподобалось чи ні можна писати, але якщо з вашого тексту очевидна оцінка, то це вже привід для модерації. Щодо самих конкурсів, то ми звісно раді, що наша ініціатива авторських конкурсів створила нове активне середовище для обговорень і безумовно вважаємо, що це важливо. Але все ж хочемо захистити права тих, хто вперше прийшов на конкурс або тих, хто не є частиною активних спільнот і хоче комфортно пройти цей марафон.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аля Кобза
    11.06.2024 11:06
    Гаразд. Тоді чи будуть правила до написання конкурсних відгуків, враховуючи пункт про "захист прав тих, хто вперше прийшов на конкурс"? Загалом тут і раніше активна частина спільноти не дозволяла собі виходити за межі, здебільшого надто агресивні відгуки були від випадкових гравців, які так само вперше на конкурсах, але врешті як залишити відгук, не висловлюючи при цьому явної оцінки?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    11.06.2024 15:09
    Я так зрозумів правило в тому, що поки не надійде скарга все добре. А як надійде то вже й буде нове правило.👐 Залишається надіятись, що ображена людина точно знає які саме речі заборонені й підлягають модерації. А які просто потрібно пережити, або проговорити з "кривдником". Що ж дорогі коментатори, приймаємо кулю на себе, за увагу до твору)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    11.06.2024 15:51
    Ну надійде скарга, ну видалять коментар - думаю собі, це можна пережити, ви ж не зі зла.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    11.06.2024 07:16
    Щодо чату "Аркуш - Балачки", то дійсно чат задумувався як суто розважальний і його модератори не були частиною загального модерування платформи. Але він створений Аркушем і, на жаль, його контент цитують як офіційну позицію платформи, таким чином дискридитуючи ідеї Аркуша, тому тепер цей чат також буде модеруватись.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аля Кобза
    11.06.2024 11:13
    "його контент цитують як офіційну позицію платформи, таким чином дискредитуючи ідеї Аркуша" на моїй пам'яті таких випадків було не багато і вони були пов'язаними з висловлюваннями модераторів. То, виходить, модератори зміняться (або, як мінімум, будуть змушені відповідати більш офіційно та не брати участь в особистих обговореннях), їхня кількість збільшиться, а учасники отримають додаткові правила ще й в самому чаті, які будуть озвучені саме Аркушною платформою, а не складеними безпосередньо спільнотою учасників?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 09:44
    Так, цей пункт з'явився після 24 лютого 2022 року після повномасштабного вторгнення росії. І став додатком до правила про суто україномовний контент.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Мавка (Ганна Заворотна)
    10.06.2024 09:57
    Думала, так було первинно. але щодо формулювання пункту, то додайте саме про повномасштабне, бо зараз звучить так, наче напад стався тільки тоді, і що у такому разі було попередні 8 років і 4 дні - загадка
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 09:28
    Це завжди тонка межа. Саме тому є модератори, які досліджують кожний випадок окремо, а також адміністрація, яка затверджує рішення та вирішує спірні питання. І досі особливих проблем саме по цьому пункту не було, хоча він завжди враховувався при модерації.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Дарія Гульвіс(Денисенко)
    10.06.2024 07:27
    Дякую за розміщення детальніших правил) Якщо конкурс авторський, чи може його організатор змінювати правило 12, чи це правило мають дотримуватися і при ньому, навіть якщо організатор іншої думки?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 09:34
    Сподіваємось це допоможе краще розібратись в користуванні платформою. Щодо пункту 12, то він стосується всіх конкурсів, які будуть проводитись на платформі. Тому що авторські конкурси також проводить Аркуш і несе відповідальність за коректність їх перебігу.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 09:36
    Під час повномасштабного вторгнення всі українські ресурси перебувають під загрозою атак та диверсій.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:54
    Пишіть в коментарях все, що вам не зрозуміло. За потреби ми будемо доповнювати правила та уточнювати формулювання.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 02:07
    Від Аркуша завжди відповідають засновники платформи, а вони можуть видалити зайві коментарі 😉
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Фещак
    10.06.2024 01:23
    А я трохи заплутався з 12 пунктом, зокрема цим фрагментом: "Оцінювання конкурсних творів в особистих блогах, коментарях та в чаті “Аркуш – Балачки” буде відправлено на модерацію до кінця конкурсу." У коментарях під позаконкурсними творами чи і конкурсними теж? Також цікавить пункт 22🤔
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:30
    Щодо 12 пункту, то це означає, що під час конкурсу ніде не можна ставити оцінки, крім як напряму через конкурсний рушій (тобто ставити зірочки творам). В коментарях до твору також можна писати тільки враження, але не оцінку. Щодо 22-го, то мова йде про те, що сам твір є закликом до насилля і всього переліченого. Сцени звісно можуть містити контент 18+.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 01:55
    Тобто казати сподобалось(3-5б подумки)/не сподобалось(1-2б подумки) тепер теж не можна? Бо це також певне оцінювання. Чи якщо розписано чому, то можна?🤔 Але якщо критика, переважно позитивна або негативна, то й тут люди почнуть жалітися за вплив на оцінку. Хотілося сказати, що хоч позитивні блоги можна залишити, а ні, так вийде нав'язування👐 Не знаю, хто ті конкурси буде так обговорювати, майбутнє виглядає дуже стерильним.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 02:03
    от я не розумію взагалі в чому проблема у коментаторів? хто заважає всі свої оцінки\критику в блогах (і не тільки) писати після завершення конкурсу? навіщо, знаючи, що слова впливають за загальну думку, вивалювати все це на публіку, роблячи конкурс далеким від хоча б часткової об'єктивності? комент під твором бачать лише ті, хто пішов читати твір.. блог же (як і сама цифрова оцінка) має пряму дію рекламну, як мінусову так і плюсову.. так само і обговорення в чаті не гуд.. тим більше, що комент і оцінка навіть не завжди співпадають
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 02:16
    Спойлер!
    А є проблема? Бо так сказано наче всі коментатори проблемні. За весь конкурс, в коментарях, я написав про оцінку лише 2 рази. У першому випадку повідомив про 5-ку, бо це була перша, з тих що тоді встиг прочитати. І я був на емоціях.👐 Іншому твору я по пунктах(+1б,+0,5б, і т.д.) розписав чому поставив таку оцінку, аби можна було звіритися у резонності мого судження. Всі інші, я коментував без оцінок, або й зовсім нічого не писав, як і більшість читачів. Порушення? На цей час виходить що так, але тоді таких правил ще не було. І я майже впевнений, що "впливає" воно все тільки на звичайних читачів, а не на учасників До речі, щодо "хто заважає всі свої оцінки\критику в блогах (і не тільки)", розумію що це про бесіду в телезі. Але ви зачепили критику, то в коментарях напевно теж не можна? А враження? Чи критика це тільки про погане? Хіба це саме не про об'єктивність в чистому виді? Якщо учасник, хоче почути іншу думку про твір, він буде її шукати. Хто не хоче змінювати свій "курс", візьме й прочитає твір спокійно, та не буде нічого видивлятися. Дійсно, в чому проблема? Тут дорослі люди сидять чи дітлахи за якими потрібно спостерігати аби не помилилися у судженнях? От скажіть, вас легко змусити думати інакше? 2+2=5?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 11:17
    Спойлер!
    ви взагалі не в той степ полізли. я написала чітко та ясно про рекламність таких речей. це - привертання уваги до одних творів, в той час як інші поза увагою.. якщо твір піарять позитивно і волають (особливо хтось, хто вже має тут авторитет) скрізь "ой це точно 5.." відповідно частина побіжить читати і ставити ті 5кі. і навпаки.. і ніби ж то є середній бал, але блін, знову ж математика.. одиничку таки можна перебити великою к-тю 5к.. і підняти рейтинг твору додатковими (поза к-ті обов'язкових) оцінками.. або навпаки знизити сам по собі комент в стилі - сподобалось або ні, та навіть глибока критика - це не оцінка! і апелювати до мене, що на мене впливає чи ні не варто, я взагалі мислю (і відповідно оцінюю) не так як більшість, тому навіть не читаю чужі коменти.. але я досить довго працювала в рекламі, щоб розуміти як і що впливає на вибір
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 11:31
    Спойлер!
    От Ви писали "тим більше, що комент і оцінка навіть не завжди співпадають" І бачите в цьому негатив. А тепер уявіть що люди читали те, що назвали 5-кою, 4-кою, а результати вийшли інакші. Яка ж наступна думка по вашому? "Цікаво, а за що це поставили перше, друге і т.д. місце" Ви ж розумієте що не всі конкурсні твори читають, якщо не в обов'язкових. А коли конкурс закінчився то вже мало хто читатиме другу половину творів, нижче 3йки. Тому, саме поки є анонімність можна заохотити прочитати усі твори. І чорний піар, теж піар. Не подобається як хтось описав нормальний твір? Беріть все у свої руки, на Аркуші саме не вистачає такого двіжу. Заодно покажете як писати враження за новими правилами, бо я так і не розібрався😓 Те що просто не писати оцінку цифрою або словом, найлегша частина. А як написати враження не впливаючи на чиюсь думку й оцінку, це вже дійсно якась квантвовість почалася.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 11:45
    Спойлер!
    а ви розумієте що самі себе зараз заперечуєте? "мало хто читатиме другу половину творів, нижче 3йки." - а під час конкурсу по вашому будуть читати твори які поливають брудом та оруть "це 1 і не більше" в блогах?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 11:51
    Спойлер!
    я про це взагалі ніде не пишу.. навіть не розумію звідки у вас таке питання виникло) не відслідковувала це.. але бачила по власних оцінках (на свої твори) що комент пишуть гарний, а оцінку ставлять середню.. або в коменті 50 на 50, а оцінка ничже плінтуса
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 11:58
    Спойлер!
    Це називається, щось гарне хочеться сказати але оцінку ось така от. І я от не розумію, всі хочуть гарних коментарів, а якщо бал низький то це вже не гарний коментар виходить чи як? Тоді у вас постає питання, а за що низький бал, але тоді треба сказати щось неприємне, себто критику. От і виходить дилема. Яка просто вирішується чесністю, тобто як собі б написали. (В ідеалі з нарахуванням балів, як я робив, та це тепер поза правилами)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 12:07
    Спойлер!
    ну в мене оцінка завжди відповідає коменту.. якщо я ставлю 3 то з коменту вже ясно, що немає на що розраховувати я не розумію ось цих - сказати щось хороше.. аби сказати, а вліпити інакше.. тому то і не сприймаю коменти як оцінювання))) а так то, хоча сама я критику сприймаю більш-менш спокійно, було раз що хотілось натовкти пику коментатору, бо перектурив все на світі, перебрехав весь твір, а потім це лайно ще й потащив в свої блоги.. і тут так, питання - а що робити автору, коли в коментатора якась вава, чи йому просто на хвіст наступили? п.с. і ні)) буча піднялась не через мене.. я не скаржилась, просто відмітила для себе, що слово цієї людини для мене більше не існує.. тому що коли біле називають чорним, то що ж тоді там з відтінками робиться.. але ж самі подумайте, скільки потенційних читачів, що дослуховуються до слів цієї люди апріорі вже не відкриють той твір, або сприйматимуть його через призму того враження
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 12:12
    Спойлер!
    Задля ваших нервів, можу порекомендувати таку думку. "Горбатого могила виправить" і не переходити на особистості, як от вавка в голові. Якщо обговорення було в межах твору то пускай в цих межах й залишиться. І відповім що до відтінків, як казав іншому автору. Якщо вашого персонажа (або що) назвали хом'яком, він від цього хом'яком стане? Не зрозуміли, можете або пояснити, в перспективі виграти або вийти в нічию. Або сказати кліше, я автор я так бачу й зберегти сили на більш важливі справи.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 12:28
    Спойлер!
    ви не зрозуміли по ходу критичності такого на конкурсах. один такий вприск може зарубити переможця.. ви ж самі бачите, що бали в десятих відрізняються.. ось в чому суть всіх цих заборон, а не в тому, що хтось не має права комусь казати, що він думає щодо мене - та мені пофіг як там той коментатор що бачить, поки його бачення не впливає на інших (ще раз, ми про конкурси) але ми тут з вами вже стільки нафлудили) піду ділом займусь) дякую за бесіду)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 12:41
    Спойлер!
    Все ж не згоден щодо "один вприск" бо був учасник що всім 1, 2, ставив мовчки а переможець вже двух конкурсів (КУ, БК) в яких я брав участь, все так же майорить на вершині))) А цілеспрямована змова може й щось зробить, та за мій короткий час на Аркуші (майже рік) цього ні разу ще не сталося. (Хоча для когось може я вже цей злодій😉) Що ж залишимось при своїй думці, не біда. Головне щоб люди в Аркуші більше твори обговорювали а не внутрішній світ черепу. Гарного дня.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 11:48
    та немає тут в правилах нічого про заборону коментарів - тільки про заборону світити оцінки під час конкурсу.. все.. не заморачуйтесь вже так сильно щодо того, як писати коменти - як раніше писали, але без коментування оцінки. і все тим більше, що на рахунок "я б взагалі прибрала\заборонила" - це моя особиста думка про те, що я вважаю всі обговорення фактором впливу на результат. але тоді треба заборонити і самі коментарі під творами.. хоча, це було б навіть прикольно, якби вони відкривались навіть авторам лише після голосування)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 11:53
    Спойлер!
    Я б так і хотів, але сам же аркуш сказав, що реагують по наявним випадкам. Якщо 9-ьом мої коментарі (без оцінок) здаватимуться нормальними, а 10-му ні й він поскаржиться. То буде новий прецедент і знову нові правила. Чи не легше одразу визначити кордони й межі, як саме ці враження писати? Тим паче Аркуш саме це й написав. "Є питання питайте"
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • DeadNeko & Polska kotka
    10.06.2024 12:00
    Деякі ображаються що їм вказали на помилки, або випадково не зрозуміли їх задум. "Це не я не зміг розписати для широкої аудиторії, це ви не зрозуміли" і т.д. Я проти переходу на особистості й цього не робитиму, тільки якщо в мене не першими плюнули. Але я питав не про те як чемно себе вести А "Як написати враження так, щоб не впливати не на чиє оцінювання", от ось це дуже суперечлива ситуйовіна. В результаті, найнадійніше не писати взагалі нічого, не спілкуватися, не обговорювати. Кінь у вакуумі, їй богу.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Фещак
    10.06.2024 17:35
    Хочу висловити свою підтримку щодо написаного вами під цим блогом🤗 Цілком згоден👍 Багато авторів і читачів за те й люблять аркушні конкурси, що можна обговорювати, вгадувати, ділитись враженнями, закликати до прочитання необов'язкових творів тощо. Іноді роботи, що отримали негативний відгук мають набагато більше уваги, ніж ті, на які позитивно відреагували. Хтось зайде подивитись що там за лайно написали і такий: та ні, цілком нормальний твір, лише тут і тут підправити, трохи пояснити ось цей момент і буде цукерочка. І навпаки, зайшли з очікуванням почитати дуже крутий твір, бо вже так нахвалили, а там середньостатестичний творик. Все дуже відносно. На те і є у кожного своя думка, яку хтось висловлює, хтось залишає при собі, хтось хоче почути іншу, щоб звіритись, може щось пропустив тощо. Головне, бути взаємовічливими. Перехід на особистості, це вже не про конкурсний твір, отже зайве. От як поділитись відгуком, щоб ні на кого не вплинути, це реально загадка😔 Смак від конкурсів стирається, а що буде далі🤔
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 09:39
    В конкурсах є офіційна система оцінювання та анонімні коментарі до кожного твору, щоб можна було залишити своє враження.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Фещак
    10.06.2024 17:11
    Якщо з 22 менш-більш зрозумів, бо наче раніше все було так само, то з 12 виникло додаткове запитання: Не можна виставляти оцінки у коментарях під конкурсними творами, а враження по типу "погано", "круто", "однозначний переможець" тощо? Це ж враження, а не конкретний бал. Взагалі, особисто для мене не зрозуміло нащо обмежувати користувачів в обговоренні. Припустимо, блоги, де чітко виставлені оцінки читачами чи учасниками конкурсу, на кшталт "мій топ п'ятірок", "мій топ четвірок" тощо реально трохи може вплинути на дуже мінливих осіб, проте як писали у коментарях, на те й потрібно вчитись формувати власну думку. Ті, хто від балди виставляє оцінки чи бере за основу, хоч і мінімальні, але відгуки у коментарях завжди будуть. То що, взагалі не коментувати? Особисто я люблю залишати фідбеки у коментарях, іноді хочеться підтримати автора чи вказати на явні помилки, щоб потім автор виправив, просто поділитись враженням тощо. Чекати завершення конкурсу, щоб потім повернутись до творів і прокоментувати, вибачте, так точно ніхто не буде робити. Хіба одиниці. А блоги, де просто враження від прочитаних творів, типу "мої фаворити" без виставляння балів, от просто особистий топ конкурсних робіт, які найбільше сподобались, теж не можна? Тоді пропоную більш конкретно пояснити цей пункт, де межа між виставлянням оцінки у коментарях і блогах, а де просто поділився відгуком🤔 Дякую, що відповідаєте на запитання. Чекатиму зворотнього зв'язку❤️
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    11.06.2024 08:43
    Публічне оцінювання суттєво впливає на хід голосування. Саме тому опитування не публікують до кінця виборів. Також зовнішнє оцінювання створює додаткову напругу для учасників конкурсу, які мають зберігати анонімність до кінця конкурсу. Коментувати конкурсні твори і залишати враження завжди можна в коментарях до твору.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Роман Фещак
    11.06.2024 20:36
    Може то я простіше до того ставлюсь, але мене зовнішнє оцінювання ніяк не напружує. Зайдуть, почитають, мені ж краще. Не почитають, заледве це суто через зовнішнє оцінювання. Є ж купу інших факторів🤷 А хіба враження у коментарях не впливають так само? Чи там стоїть конкретний бал, чи просто користувач коментує твір, тим самим даючи йому певну оцінку. Наприклад: "Дуже сподобалось, зокрема те, як автор обіграв персонажів. Деталізація на висоті👍 Цікавий динамічний сюжет, вдало розкриті емоції персонажів, а ще няшний котик😻 Тільки трохи кінець змазаний, але це, мабуть, через ліміт. Бажаю успіху на конкурсі🤗" Я приблизно такі відгуки й залишаю. Оцінки нема, але ж нахвалив, бо було за що. Хтось прийде, почитає мій коментар і: "Реально крутий твір. Теж люблю котиків. Думав/думала що то мені одному/одній фінал такий змазаним здався, а ні. Хоча це дійсно дрібниця. Гаразд, поставлю не 4, а 5." Чи я щось неправильно розумію? Чи дійсно є велика різниця між оприлюдненням оцінки та розгорнутим відгуком у коментарях? Поясніть мені, будь ласка?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 00:18
    теж цікавить пункт 22 - що означає "що закликають до насилля, суїциду, дискримінують або принижують честь і гідність людини у будь-який спосіб"? більшість творів в тому чи іншому сенсі про приниження, на цьому базується більшість історій. класика - "його били, а він став сильним, або ні" - і от коли його били, це як раз про приниження.. те саме і про суїцид - якщо історія про слабку людину, яка не знайшла виходу окрім суїциду, це заклик? а також пункт - 2. "Зареєструвавшись на Аркуші, .... мати вільний доступ до всього контенту." - вільний доступ можна розцінювати, як роблю що хочу - тобто забираю собі. Твори, що публікуються авторами, виставлені на сайті не для вільного доступу до них, а для ознайомлення.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:33
    Щодо 22-го, то мова йде про те, що сам твір є закликом до насилля і всього переліченого. Сцени звісно можуть містити контент 18+.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:52
    Щодо пункту 2, то "вільний доступ" не можна трактувати як заклик до порушення авторського права. Але дякуємо, що звернули на це увагу, можливо ми уточнимо, що доступ тільки для перегляду.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 01:56
    і бажано ще прописати, що всі твори належать авторам та навіть будучи доступними безкоштовно захищені авторським правом.. а то я не побачила в правилах згадки про захист самих авторів Аркушу (або ж реально просто не бачу де це прописано) я розумію, що сам сайт нікого не захищає, але зазвичай це пишуть в правилах
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Ія Лін & Ізумі Хо
    10.06.2024 11:05
    так) а в правилах немає) замість того є пункт - вільний доступ, який аналогічний за сприйняттям до вільного використання. хоча він в такій формі взагалі не потрібен теж - бо, якщо вже на сайт можна зайти і прочитати, то апріорі це дозволено, інакше цього б не можна було зробити) тоді навіщо про це писати не доступ мало б бути, а "ознайомлення" або "читання на сайті" і більше нічого п.с. я не придираюсь, аби придратись.. просто вже бачила як вигравали судові справи через одне слово в договорі чи умовах.. тому що, якщо автор розмістив свій твір там, де за умовами його твір можна безперешкодно використовувати, то вже ніяке авт. право його не захистить, так як він сам дав такий дозвіл фактом дії розміщення
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:37
    Обов'язково будуть у наступних версіях Аркуша. І дякуємо, що нагадали про цей момент. Додамо до правил, що поки цим користуватись не можна.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Leila Holden
    10.06.2024 00:01
    Мене цікавить пункт 7. Якщо казати про заборону російських ресурсів, телеграм теж підпадає під цю заборону?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Eriloor
    10.06.2024 12:08
    Вибачайте, але ні - Тг - творіння Дурова, людини з російським паспортом, і вся його команда підтримки Тг прямо зараз сидить в Перетбурзі, частина сервеів Тг знаходяться теж на росії. Вже були випадки, коли ФСБ отримувала доступ до всіх записів військового, який встиг видалити Тг зі свого телефону але це не допомогло. Гадки не маю, чому Телеграм не заборонили так само, як Вконтакт, бо це по суті те саме.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Moonrise Darkness
    10.06.2024 13:47
    Цілком погоджуюсь, що будь-які соцмережі, включно з Телеграмом, які створені громадянами росії, мали б бути заборонені в усіх цивілізованих державах, навіть якщо соцмережа вважається міжнародною. Наразі СБУ намагається блокувати ворожі пропагандистські ТГ-канали, а чи користуватися Тг - то залишається особистим вибором кожного.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Людмила Лаврентьєва
    09.06.2024 23:43
    Поясніть, будь ласка, детальніше про пункт 22. Як розрізнятимуться заклик до всього отого, що перераховано, та звичайний сюжетний хід, що містить усе оте? ))
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    10.06.2024 01:42
    Тут наведене посилання на правила Аркуша. Самі правила, як і завжди, знаходяться в блоці "Інформація".
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Увага!
    Сайт працює у режимі альфа-тесту. Про помилки пишіть Аркушу або на support@arkush.net!
    Новини
    Результати конкурсу 🇺🇦⚡️ Квантова Україна ⚡️🇺🇦
    13.06.2024

    Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Знаємо, що ви вже зачекалися, проте час настав! Вітаємо всіх з результатами конкурсу "Квантова Україна" 🥳⚡️🇺🇦
    Це був довгий марафон, але результатом стала чудова підбірка фантастики в українському мультивсесвіті 💙💛

    ... Детальніше
    Блоги
    Шукаю нових талановитих людей Tvoreys
    17.06.2024
    А я до вас з новиною: від сьогоднішнього дня стартує івент на тему жовтокосе літо. Івент триває з 17 ... Детальніше
    Кохані дітиЛана Філлі
    17.06.2024
    Не питайте, я не знаю, чому сучасні мовознавці плодять картинки із суворим розподілом значень «любит ... Детальніше
    Вітаю)Irina Velika
    17.06.2024
    Думала, яку б тему підняти у своєму першому блозі на "Аркуші"... А тут така нагода) Інтерв'ю! ) Дяк ... Детальніше
    Телеграм каналElizaLoiren
    17.06.2024
    Телеграм канал авторки з невеличкими дрібницями: https://t.me/vrozpovniyunosti ... Детальніше
    СпівпадінняБатько природа
    17.06.2024
    От буває таке, що придумав якусь цікаву сюжетну деталь, а потім дивишся серіал/читаєш книгу і зустрі ... Детальніше
    Огляд на повість "Осіннє заціпеніння (Стрічання мертвих)" Олексія ЖупанськогоСергій Рачинський
    17.06.2024
    Реальність виснажується, і працівники соцзабезів та жеків відчувають це, як ніхто. Соцзабезівці стаю ... Детальніше
    На Аркуші вже:
    11383читачів
    135147коментарів
    Щиро вдячні всім, хто підтримав нас переказами на рахунок!
    А також всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
    Наші патрони
    Всі кошти підуть на розробку та розвиток Аркуша! А підтримати нас можна тут: