Результати конкурсу 🇺🇦⚡️ Квантова Україна ⚡️🇺🇦
Всі блоги

Позаконкурсне оцінювання творів під час голосування

Аркуш Модератор Конкурсів
23.05.2024
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Маємо повідомити, що авторські блоги, які присвячені оцінюванню творів на конкурсі "Квантова Україна" тимчасово не будуть видимі для користувачів з метою збереження об'єктивності офіційного голосування. Всі блоги будуть повернені їх авторам після оголошення результатів конкурсу.
    Дякуємо за розуміння!

    Вірте в Україну та пишіть фантастику солов'їною! 💙💛

    94

    Коментарі

    Щоб залишити коментар, необхідно зареєструватись на сайті або увійти, якщо ви вже зареєстровані.
    Сергій Василюк
    25.05.2024 11:26
    Яка різниця чи є ті блоги чи нема.... А от те, що останнім часом Аркуш все більше глючить, от з цим треба щось робити. Думаю причина в збільшені кількості користувачів.... Чи це тільки в мене так?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 21:35
    Наразі проходять технічні роботи, які будуть завершені через кілька днів. Про це ми писали в чаті підтримки.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    25.05.2024 10:43
    Трохи висловлюсь як авторка, що є на Аркуші майже від заснування. Завжди блоги саме з оцінками з'являлись після завершення голосування на конкурсах Аркуша. Аби це перевірити варто лише полистати блоги часів попередніх конкурсів. Ви серйозно думаєте, що Аркуш щось би зробив через одну скаргу? Об'єктивно ні. Підозрюю, скарг на ті блоги. уло багато. А значить автори могли просити зняти їх твори з конкурсу. Якої пісні б шановні коментатори співали в такому разі? А таке: Голосування не чесне, махінації, бани, в чому ви там ще щоразу звинувачуєте Аркуш? Наша пісня гарна і нова. Ви блін весь час чимось на Аркуші не вдоволені, вечь час якісь срачі. Нормальні блоги топлються і лишаються без належної уваги. Знаєте, на Аркуші існує сотні корисних блогів, і я продовжу їх збирати, коли буде дрібка вільного часу знову. Нема куди діти негативну енергію - спрямуйте її проти країни гною. Я втратила чоловіка на війні, я хочу на улюбленому сайті бачити не срачі а взаємопідтримку і взаємодопомогу. Іншої такої платформи без кацапського бекграунду в нас нема. То може варто трохи поважати і підтримувати те, що є? Те, що люди роблять за власний кошт. Не подобається - шукайте або створюйте інші платформи. Перестаньте поводитись як кончена русня і нищити єдиний адекватний портал для публікації власної творчості в украхнському інтернет просторі! Мені боляче і сумно все це бачити, я розчарувалась в деяких давніх знайомих через їхню недалекоглядну інфантильну позицію. Чи ви хочете вернутись до тих часів, де на конкурси твори тільки укр.поштою відправляли, і не факт, що дійде, бо листи губились і їх неможливо було відслідкувати? Мені боляче і сумно, як уявлю, що зараз відчувають адміни і модери.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    03.06.2024 09:01
    1. Полистайте блоги. Багато з них з'являлися до завершення голосування. 2. Нехай би знімали свої оповідання з конкурсу. Початкові умови були чітко зрозумілі, коли вони на це підписувались. Ніхто особливо не засмутився через те що через адмінську політику було знято як мінімум 4 твори, ніхто не засмутився би й і в тому разі. 3. Перенесення відповідальності за те що інші блоги не на стільки популярні як блоги-рецензії - це звісно жесть. 4. З усією повагою до чоловіка, його загибель на війні не може бути аргументом на вашу користь, тим паче у випадку порушення адміністрацією принципів демократичних свобод. Це маніпуляція. 5. Люди роблять за власний кошт не з ідеологічних причин, а з меркантильних: вони намагаються вивести ресурс на комерційні рейки й отримувати від нього прибуток. Себто, це просто бізнес, який поки що в зародковому сайті. 6. Не вам вказувати що й кому шукати. А порівняння авторів з руснею - це пробивання дна. Що ви й зробили цим дописом. І не тільки цим. І не тільки ви. Достатньо почитати модераторський чат у ТГ.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    25.05.2024 11:02
    теж так думаю, блоги просто вернуться в той час, коли вони б мали з'явитись власне з поваги до нових авторів платформи і новачків у письменництві, які ще не мають досвіду сприйняття жорсткого конструктиву і прийняття того, що текст комусь може не заходити. Як на мене деанон коментаторів це теж порушення суті анонімності конкурсу.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    25.05.2024 11:35
    "з поваги до нових авторів платформи і новачків у письменництві, які ще не мають досвіду сприйняття жорсткого конструктиву і прийняття того, що текст комусь може не заходити" - вибачте, але тут частково не погоджуся просто тому, що якщо не давати новачкам критики, бо вони у нас ніжні, то як тоді вони навчаться? вони у такому випадку і через 3 роки будуть новачками, бо ж без критики немає зросту. і власне над собою, і над текстами теж. відрізняти хейт від критики - теж важлива навичка, яку має набути кожен автор.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    25.05.2024 11:51
    так, про оцінки я писала у балачках, що можу це рішення зрозуміти) не палити оцінки хоча б заради того, щоб не псувати інтригу. Тут питань немає
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.05.2024 11:54
    А щодо критики, то я завжди висловлюю непопулярну тут думку, що на конкурс не варто подаватися тим, кого дуже ранять чужі відгуки й думки.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    25.05.2024 14:18
    Багато новачків почуваються персонально атакованими чомусь. А деякі трохи виписані автори згадують свої травми, коли були новачками. І несеться...
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Кріч
    25.05.2024 19:45
    Чесно кажучи, не розумію такого. Типу, якщо аргументовано критикують, то видно, що треба виправити. А якщо комент по типу "Це х**ня", то тут лише посміятися і забути. Позитивні коментарі - це дуже приємно. Але, якщо помилки є, а ніхто на це не вказує, потім вже точно до великих розчарувань призведе.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    25.05.2024 13:11
    так, про оцінки я писала у балачках, що можу це рішення зрозуміти) не палити оцінки хоча б заради того, щоб не псувати інтригу. Тут питань немає
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Дарія Гульвіс(Денисенко)
    25.05.2024 10:54
    Можете всіх незгодних побачити, вперед;) Нехай пророцтво Кайоли про тоталітаризм швидше здійсниться.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    25.05.2024 11:00
    я сказала, незгодні можуть зробити свою власну платформу без уявного тоталітаризму. Удачі пану Кайолі в створенні нової платформи. Краще, на мою думку, щось піти і зробити краще, аніж нити і розказувати, які всі не справедливі. Кому не подобається Аркуш, можна створити свою платформу, або перебратись на одну з існуючих. Просто регулярні срачі в блогах і підтримці вже дістали. Мені сумно, що наші воїни віддають життя за тих, хто не може просто поводитись культурно
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    03.06.2024 09:09
    Срачі не регулярні. І виникають лише в якості реакції на дії модераторів. Підхід "не подобається - ідіть нафік" вважаю максимально всратим, вибачте на слові. Типу, кому одинички не подобаються - той жаліється і в результаті це впливає на увесь ресурс (і не тільки на конкурсних авторів), а якщо не подобається рішення очільників - так зась, пішов вон з платформи? Так виходить? Я піду, не хвилюйся. Я вже обмежив свою діяльність тут у письменництві (нових творів від мене вже не буде) та блогах (буде один, фінальний). Але не в коментарях - навіть не розраховуйте на це. Просто додатково скажу, що ресурс своїми рішеннями й своєю реакцією на обурення письменників підписав собі вирок, на жаль. Так буває, коли адміністрація й власники переступають межу, за якою пролягає простір багатьох "-измів". Час покаже.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Дарія Гульвіс(Денисенко)
    25.05.2024 11:05
    Ну, всі ж погані, хто прийшов на цю платформу та паплюжить тут атмосферу, окрім "кола обраних".
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    03.06.2024 09:09
    Дійсно - нащо? Зробили б це адекватно після конкурсу нормально розписавши що до чого - питань було би набагато менше.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Лана Філлі
    03.06.2024 11:49
    Давай не будемо про адекватність, ладно? Бо слів міцних у мене накопичилося багато, і тільки природна вихованість все ще утримує їх всередині мене)
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Анна Дейна
    25.05.2024 11:19
    а тобто постійні срачі, через які неможливо спокійно у блоги зайти - це по твоєму нормально? Або позиція "вчинили не по моєму, значить тоталітаризм" - це взагалі адекватна реакція? Пора вже подорослішати. Адміністрація не зобов'язана прогинатись під кожного нитика. Якщо вона так робитиме - взагалі почнеться повний хаос. Відгуки писати до закінчення голосування це нормально, а ставити оцінки і робити їхній деанон ні. Суть анонімного конкурсу в анонімності оцінювання. І в тому, що особистість коментатора розкривається на деаноні так само, як і автора.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    03.06.2024 09:10
    Адміністрація вже прогнулась. Під новачків-бубочок які пожалілися на коли в блогах.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Дарія Гульвіс(Денисенко)
    25.05.2024 11:32
    Адміністрація вже вибрала, під кого "прогнутися") Тоталітаризму, на мій погляд, що нема, але зміна правил по ходу гри не є нормальним. Коли я надсилала твір на конкурс(а це вже було навіть під кінець, у ході багатьох продовжень), нічого подібного не було. Щодо анонімності схильна погодитися, ця вимога була б адекватною, але ж написано "для об'єктивності оцінювання". (пластинка заїла, соррі), але відгуки під творами читає більше людей ніж блоги, які час від часу завалюють. Останній "срач", до речі, був максимально по суті про платформу, яка хотіла викладати озвучки, але наші вчасно виявили зв'язок із руснею.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Кріч
    25.05.2024 11:05
    Згоден з цим. У нас завжди, як тільки щось десь прикрили, хай і тимчасово, починають горлати про тоталітаризм. Навіть, якщо рішення аргументоване. Здається, люди забули, що таке взагалі справжній тоталітаризм. Звісно, помилкою адміністрації було те, що з самого початку в правилах не прописали, що публікувати оцінки до кінця голосування не можна і все в такому дусі. Але те, що оце понеслося - це прям реально перебір. Мало того, з'явилися люди, котрі вирішили "саботувати голосування" виставляючи одинички всім творам. Шоб шо? Це лайно навіть не в бік адміністрації.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    03.06.2024 09:51
    "Найкумедніше" при цьому те, що я (той що в якості прикладу наводив одинички) знявся з конкурсу. А реально саботувала оцінювання Мія https://arkush.net/book/16417?tab=comments , яка ставила оцінки суто "з солідарності", підживлюючи 5-ками твори які потрапили в "чорну діру")
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Кріч
    03.06.2024 14:44
    І таке буває. Тому, сама по собі заборона публікувати оцінки до кінця голосування обґрунтована. Але просто треба цю умову вказувати на самому початку. Думаю, на майбутніх конкурсах це врахують
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    25.05.2024 11:07
    Не погодитись із рішенням не дорівнює "поводитись як кончена русня". Саме можливість обговорювати спірні моменти і відрізняє нас від совка чи країни гною. Мене, як учасницю КУ, кривдить відсутність активності навколо конкурсних творів, а не блоги з чиїмись особистими оцінками. Але я не бігаю до Аркуша зі скаргами на все, що мені не подобається
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Антон Кріч
    25.05.2024 11:11
    Так обговорювати, здається, ніхто не забороняв. Приховали тільки ті блоги, де конкретно були опубліковані оцінки. Рішення, можливо, трохи спірне, але якось на це надто бурхлива реакція. Прям надмірна.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 04:26
    Наскільки це можливо, дали відповіді на всі запитання, що були поставлені до платформи.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Тішенська
    24.05.2024 13:45
    Особисто мені було цікаво зазирнути в якійсь блог щодо вподобань КУ, на мою оцінку це ніяк не впливало. Навпаки, було цікаво відмічати наскільки різняться смаки та враження. І згодна з тим, що це таки підігрівало інтерес до конкурсу.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • joi pholk
    24.05.2024 11:38
    Трохи суперечливе рішення, але загалом байдуже. Не розумію з чого стільки шуму. Дивлюсь на цю хвилю обурення в коментах і стає смішно. Це вже якась масова залежність від обурювання. Краще спрямуйте свій гнів у корисніше русло.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Вольфганг Ляйдвонне
    24.05.2024 10:29
    Об'єктивності не існує, та я й так усе зрозумів: аби люди керувались лише власними, проте не чужими упередженнями при оцінюванні.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    24.05.2024 07:57
    Дякую! Можна прописувати «анонімність» на сайті до кінця голосування, аби люди потім не переходили на особисті образи.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 09:06
    На цьому етапі конкурсу не потрібен інтерес, Потрібно просто проголосувати за визначені Вам твори Потім можна буде поділитися враженнями.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Лилик
    24.05.2024 15:40
    Якщо людина захоче в своєму рішенні опиратися на чужу думку, вона з таким же успіхом знайде собі деінде на що зіштовхнутися і нема різниці є той блог чи ні . Так що таке.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 07:01
    Пропоную, коли ви будете робити черговий конкурс, зробити конкурс рецензій, можливо на твори Аркушу, чи вибрати для обговорення кілька відомих творів. Бо бачу, що на Аркуші є не лише потенційні письменники, але й критики, добре, було б, щоб і вони мали можливість реалізувати свій талант.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    24.05.2024 04:48
    Дуже шкода. Активності на Квантовій Україні майже нема, блоги хоч трохи інтерес підживлювали, читацьке обговорення провокували... а ділитись враженнями про прочитане — це аж ніяк не є впливом на оцінки, бо люди різні, як і їхні вподобання
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    24.05.2024 08:06
    Мій облили, але це навіть не через це. Такі блоги дійсно роблять конкурс менш обʼєктивним.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    24.05.2024 08:32
    Ні. Бо це всього лиш одна читацька думка (може й декілька, але суті не міняє). Краще "облитий лайном", ніж проігнорований текст
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 08:54
    Не погоджуюся! Якщо є бажання прокоментувати твір, то можна зробити це в коментарях, а не робити це за спиною у автора, коли він навіть не може відповісти на коментар. Це просто самопіар! Якщо Ви вважаєте, що обливання лайном творів – це так приємно,, то бажаю вам таких бажаних для вас читачів.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    24.05.2024 14:33
    Це відчутний такий піар текстів, що потрапили у відповідний блог. Незалежно від оцінки. Що ж до Вашого переходу на особистості, дякую за побажання розширення моєї читацької авдиторії. Мої оповідання доступні для читання та вільного обговорення 😉
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 14:39
    Та я ж Вам нічого поганого й не побажала. Але, якщо Ви думаєте, що я буду заходити до Вас в твори, щоб чимось там вас обливати, то ні. Це не до мене!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катря Костюченко
    24.05.2024 15:04
    Та я також лише подякувала за побажання. ПС: але подібні побажання чи здогадки про те, що я думаю, і є переходом на особистості. Просто констатую
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    24.05.2024 02:00
    Аркуш поступово перетворюється в букнет.. .. нагадаю, що анонімність коментування не є вимогою конкурсу .. .. закривайте тоді й "Балачки" , чого вже тут.. .. Там теж неанонімно люди враженнями діляться .. Жесть короче. Авторські конкурси на паузі, а градус тоталітаризму збільшується. Такий, мабуть, шлях для комерціалізації будь-якої платформи.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 06:45
    Вимога анонімності і взаємоповаги є на всіх подібних конкурсах. В ЛІТавиці заборонено озвучувати оцінку, яку ставиш, в Бабаї Бабай підтерає коментарі в балачці. Не хвилюйтеся, після завершення конкурсу всі ваші блоги повернуться і будете, далі спілкуватися.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    24.05.2024 08:29
    Є конкретні вимоги для конкретно цього конкурс, а такий підхід це узурпація. Я вже зарікся брати участь у аркушівських конкурсах неавторських, а хвилююсь я не через відсутністт блогів, а через політику сайту яка спаскудилася вкрай
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    24.05.2024 09:32
    Та ні. Це середовище яке особисто мені стає неприємним. Беручи участь у конкурсі учасники підписуються на конкретні озвучені умови. Цей же допис впливає навіть не тільки на учасників конкурса, а на весь ресурс. Тобто блог потенційного читача який не бере участі в якості автора але "присвячений оцінюванню творів конкурсу" також буде прихований. Це абсурд
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 09:37
    Всі блоги відкриють після завершення конкурсу. Блоги не повинні впливати на об'єктивне оцінювання конкурсантів. Хоча, я вважаю, що все це зроблено запізно.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    24.05.2024 10:28
    Ну тоді треба і коментарі до твору закрити, бо вони теж впливають на оце "об'єктивне оцінювання". І взагалі, самосуд - це не зовсім про об'єктивне оцінювання.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 10:42
    Не подібне зауваження вже відповіла адміністрація Аркушу. п.м Якщо цей конкурс не для об'єктивного оцінювання, тоді навіщо? Щоб визначити клуб прихильників, чи що?
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Же Ребчик
    24.05.2024 10:46
    Якщо ви шукаєте об'єктивних оцінок, то вам варто відправитися на математичний конкурс. В літературі усе суб'єктивно.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Олександр Молодецький
    24.05.2024 18:32
    „ Щоб визначити клуб прихильників, чи що?” - так а до чого тут прихильники, якщо автори анонімні і автор блога не знає хто автор оповідання, яке він похвалив чи розкритикував? Якраз ПІСЛЯ конкурсу такий блог вже може бути субʼєктивним через особистість авторів оповідань і враховувати якісь особисті стосунки.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 18:56
    Клуб прихильників блогера, чи того хто подобається блогеру. Мені навіть важко це сформулювати, настільки вислів:"І взагалі, самосуд - це не зовсім про об'єктивне оцінювання." мене спантеличив. Сенс тоді в цих конкурсах? Чи це просто для підняття рейтингу платформи? В такому разі, учасників конкурсу повинні попереджати, що об'єктивного оцінювання не буде. Я взагалі не розумію Вашої логіки. Якщо ці блоги в яких в некоректній формі висловлюються про твори конкурсантів – це нормально. Чому ж тоді кожен хто заходить в цей блог в першу чергу пише: "Як добре що мене тут немає". Прям булінг якийсь, як ото в школі: "Добре, що сьогодні знущаються не з мене". Вам комфортно в такій обстановці? Мені ні! Шкода, що всі ті, кому це теж не комфортно, мовчать. Але річ навіть не в тому, якщо це нормально в цьому товаристві, то нехай, не мені встановлювати правила– ви тут давно знаєте одне-одного, спілкуєтеся. Але хотілося б більш-менш об'єктивного оцінювання на конкурсі, результатів якого ми чекаємо ще з осені. Тут і крім мене деякі люди висловилися, що такі блоги впливають на результати оцінювання.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Колесник
    25.05.2024 11:48
    Мені навіть важко це сформулювати, настільки вислів:"І взагалі, самосуд - це не зовсім про об'єктивне оцінювання." мене спантеличив. Сенс тоді в цих конкурсах? Вибачайте, але як у творчих конкурсах може бути якась об'єктивність? Я не кажу, що це - погано, але це просто факт. От, наприклад, серед учасників КУ є різні люди: ті, хто вже вигравав, видавався; ті, хто перечитав багато наукової фантастики та просто шарить у цьому; ті, хто має досвід скажімо у детективах або жахах, а от про НФ нічого не чув і це його дебют; ті, у кого це узагалі перший у житті текст. Додаймо до цього різний вік учасників та досвід. Невже ви вважаєте, що усі вони оцінюватимуть твори абсолютно однаково? У багатьох авторів під творами різні коментарі: хтось хвалить, а хтось не розуміє, чому всі хвалять)) Хтось причепився до граматики, а хтось не звернув уваги, бо або сам ще поганенько пише, або для себе вирішив, що оцінюватиме тільки сюжет. Це я намагаюсь вам пояснити свою фразу, яку ви не зрозуміли. Якщо ми говоримо про те, а навіщо ж тоді такі конкурси, то у будь-якому випадку тут вирішує саме середній бал. Якщо зі 100 людей ваш твір не сподобався 80, то все ж у цьому випадку, на цьому конкурсі і черед цих учасників, ваш твір дійсно буде визнаний слабшим. Навіть якщо інші 20 його хвалили та поставили бали вище. Я, якщо що, не сперечаюся з вами, просто коли ви зрозумієте, що суб'єктивна думка - це ок на конкурсах, може трохи інакше це все сприйматимете) бо очікування будуть іншими.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    25.05.2024 12:05
    Коментар, який я вам писала зник. Сьогодні ледь не кожному по кілька раз переписую коментарі. Деякі вже й не переписувала. Можливо слабкий сигнал інтернету. Суб'єктивна думка – це нормально, я це розумію. Я розумію що ви маєте на увазі. Та я вважаю порушенням оцінювання, коли люди нав'язують свою суб'єктивну думку іншим. Я теж не хочу сперечатися, навіть і часу на це немає. Дякую Вам!
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • --
    24.05.2024 23:46
    Що, показали, хто на ресурсі власник? :) Це і раніше було, просто вас не стосувалося.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • --
    25.05.2024 01:54
    Нема конкуренції ресурсів, щоб таке спрацювало. Принаймні зараз нема. Вам просто нікуди йти.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 04:11
    Якщо ви маєте на увазі заборону творів про війну, то в нас вони не заборонені і блоги на цю тему також. А всі дії Аркуша мають пояснення в офіційних дописах. Якщо автор зробив деанон свого твору в "балачках" або інших каналах і є скарги з підтвердженням цього, то твір дискваліфікується з конкурсу. І таке правило було на всіх конкурсах. На Аркуші завжди було прецедентне реагування незалежно від етапу розробки платформи.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Же Ребчик
    25.05.2024 08:24
    Коментар видалено автором
    Дарія Гульвіс(Денисенко)
    23.05.2024 23:39
    Неочікуване рішення. Далі заборона коментарів під творами? Вони теж впливають на думку про твір.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш Модератор Конкурсів
    23.05.2024 23:52
    Впливають, але в коментарях є анонімність і автори можуть на них реагувати. В блогах це неможливо до кінця голосування.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Влад Кайола
    24.05.2024 02:06
    Автори можуть реагувати на відгук у блозі в коментарі під своїм власним твором. Цей допис - дуже поганий шлях, нажаль, який змушує переглянути моє ставлення до ресурсу з урахуванням політики його модерування ще більше. Шкода, адже рік назад це була процвітаюча платформа з відкритою політикою модерування та шаленою активністю в конкурсах, а зараз це поступово стає простором невідомо для чого, в якому аби набрати хоча б якусь кількість оповідань конкурс розтягується майже на рік. На фоні постійних лагів це все виглядає відверто погано. Зупиніться, доки ще не пізно.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 03:49
    На Аркуші постійний приріст читачів незалежно від конкурсів. Основне призначення платформи - дати можливість авторам публікувати свою творчість на спеціалізованому ресурсі. Конкурси є додатковою активністю, яка буде відновлена, як тільки ресурс реалізує свою основну задачу - дати можливість авторам монетизувати свою творчість, а читачам - зручне середовище для читання. Модерування на Аркуші завжди було прецедентним, як і в цьому випадку. Тобто ми відреагували на скарги авторів, де це було можливо. Конкурс "Квантова Україна" продовжується лише півроку і на те є причини, які були озвучені у прямому етері із засновницею платформи. Запис етеру є у прямому доступі на нашому you tube каналі. Технічні проблеми на Аркуші пов'язані з розробкою платформи та процесом реструктуризації, яка наразі знаходить на етапі альфа-тестування, про що ми також неодноразово повідомляли. Дуже шкода, що у вас склалося хибне враження про платформу.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Дарія Гульвіс(Денисенко)
    24.05.2024 10:39
    Блог говорить про інше: збереження об'єктивності голосування, а не про анонімність. На об'єктивність впливають коментарі під творами значно більше, бо ці блоги ще побачити треба, поки вони не загубилися в інших. У цілому мене обурює як учасницю, що під кінець голосування починають вводити нові правила. Я вважаю це не надто коректною поведінкою.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 10:58
    Коментарі ж ніхто не заборонив. Ви можете коментувати під творами, як і раніше. Дивно, що Вас обурює, тимчасове, приховування блогів, які, як ви висловилися ні на що не впливають і яких ніхто не бачить.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 03:56
    Конкурсна система, як і вся платформа знаходяться на етапі розробки, тому деякі рішення є реакцією на проблеми, що виникають в процесі. В даному випадку це скарги авторів на оцінювання поза конкурсом, на яке вони не можуть відреагувати до деанонімізації.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Таліана
    24.05.2024 11:13
    Я гадаю, що головна проблема- поява таких блогів з оцінками й розбором ДО оголошення результатів. Якщо я не помиляюся, раніше вони з'являлися лише після. Можливо непогано було б це озвучити наступного разу до початку конкурса як прохання. Бо люди приймають скривання блогів як цензуру, а не як підтримку етики.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Катерина Бондарєва
    24.05.2024 11:26
    Так, я погоджуюсь з Таліаною. Проблема в тому, що це зроблено трохи запізно. Це повинно бути в правилам/умовах, тощо.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Mia
    24.05.2024 18:58
    Можливо, організатори не подумали, що так буде. Всі ж ніби дорослі люди. Хоча, хто зна.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Же Ребчик
    24.05.2024 20:02
    Всі наче дорослі люди, але коли хтось напише щось негативне про їхній твір, то ниють гірше малих дітей.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Аркуш
    25.05.2024 04:21
    Наступного разу так і зробимо. Просто більшість подібних блогів раніше писали вже після оголошення результатів, або принаймні не було скарг на це.
  • Поскаржитися
  • Антинаціональний контент
  • Диверсійна діяльність
  • Спам
  • Іншомовний контент
  • Порнографія
  • Порушення авторського права
  • Інше
  • Увага!
    Сайт працює у режимі альфа-тесту. Про помилки пишіть Аркушу або на support@arkush.net!
    Новини
    Результати конкурсу 🇺🇦⚡️ Квантова Україна ⚡️🇺🇦
    13.06.2024

    Слава Україні, аркушики! 🇺🇦

    Знаємо, що ви вже зачекалися, проте час настав! Вітаємо всіх з результатами конкурсу "Квантова Україна" 🥳⚡️🇺🇦
    Це був довгий марафон, але результатом стала чудова підбірка фантастики в українському мультивсесвіті 💙💛

    ... Детальніше
    Блоги
    Авторська дилемаМаркус Коен
    16.06.2024
    Писати роман нелегко. І ще важче тримати його деталі у таємниці. Подеколи ловлю себе на тому, що хоч ... Детальніше
    Перший візит до містичного будинкуМаксиміліан Степовий
    16.06.2024
    Всім привіт! Трохи вийшла затримка через проблеми з інтернетом, адже нова глава книги "Таємниці дому ... Детальніше
    Збірка поезій Югин Кобилянський
    06.04.2023
    Трошки набридло працювати в прозі, вирішив відпочити. Десь з дальніх полиць розумового горища витягн ... Детальніше
    Конкурс "Антиутопія: маніфест -2024"Зорян Костюк (Костянтин Зотов)
    15.06.2024
    До 75 – річчя з дня першої публікації📕 роману Джорджа Орвелла «1984» оголошується неофіційний авторс ... Детальніше
    Просто-таки казковий буктрейлер ♥Ханна Трунова
    17.06.2024
    Давно було в думці створити повноцінний буктрейлер до "Пір року. Зникнення Зими", щоб він був мов фі ... Детальніше
    Ваші твори англійськоюDodo Vess
    17.06.2024
    Чи хтось вже перекладав власні тексти англійською мовою? Поділіться для озвучки! Мені потрібні худо ... Детальніше
    На Аркуші вже:
    11374читачів
    134997коментарів
    Щиро вдячні всім, хто підтримав нас переказами на рахунок!
    А також всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
    Наші патрони
    Всі кошти підуть на розробку та розвиток Аркуша! А підтримати нас можна тут: